Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

ΣΟΥΗΔΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΕΓΙΝΕ ...«ΑΧΜΕΤ» ΛΟΓΩ 18ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΡΟΚΙΝΟΥ !!!…




(Ε-ΛΕ-ΟΣ! 
"ΙΕΡΕΙΣ" ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΜΕ "ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ" ΤΟΥ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ...)
Ο ...μόλις (!) 74 ετών Λέιφ Σκέτνε που υπηρετεί επί 30 έτη σε μια "εκκλησία" στην Σουηδία, ανακοίνωσε πως θα αλλάξει το όνομα του σε «Αχμέτ» (!!!) και θα εγκατασταθεί στο Μαρόκο!

Σύμφωνα με την είδηση από την εφημερίδα 'Βερνάμο Νίχετερ' ('VN') ο 74 ετών Λέιφ Σκέτνε που υπηρετεί επί 30 έτη σε μια εκκλησία, πήρε μια τέτοια απόφαση επηρεασμένος (!) από έναν Μαροκινό μετανάστη ο οποίος βρίσκεται δίπλα του τρία χρόνια...
Σχετική εικόνα

Ο Σκέτνε είπε πως άρχισε να μαθαίνει αραβικά και είπε: «Πριν από τρία έτη ένα 18χρονος Μαροκινός πρόσφυγας μεταφέρθηκε στο σπίτι μου. 
Πριν από 4 μήνες απελάθηκε και στάλθηκε στο Μαρόκο. Ήμασταν σαν πατέρας και γιός. 
Έτσι και εγώ, αποφάσισα να τον ακολουθήσω και να εγκατασταθώ στο Μαρόκο. 
Και άλλαξα το όνομα μου και το έκανα ¨Αχμέτ¨». 

Ο Σκέτνε θα πουλήσει ένα σπίτι (!)που έχει στο Βαρνάμο και με τα χρήματα αυτά όπως είπε θα αγοράσει σπίτι στο Μαρόκο.

Ο Σκέτνε είπε πως δεν σκέφτεται να γίνει μουσουλμάνος και σχολίασε λέγοντας πως «Στην Σουηδία πέραν των φίλων μου δεν έχω οικογένεια. 
Το υπόλοιπο της ζωής μου να το περάσω στο Μαρόκο.
Παρά το ότι η το Μαρόκο είναι μια διαφορετική χώρα από την Σουηδία, δεν έχω καμμία ανησυχία για την ζωή μου εκεί».

[ΠΗΓΗ:'εθνικισμός']

Συντακτική ομάδα "ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!