Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΝΕΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! «ΕΒΓΑΛΑΝ τη σύζυγό μου στο νοσοκομείο θετική στον ιό και στο ιδιωτικό AΡΝΗΤΙΚΗ, αλλά...»

 



Ο Θωμάς Τσίπας αισθάνεται έξαλλος. 

Βγάλανε την σύζυγό μου  θ ε τ ι κ ή  στον ιό, ύστερα από νοσηλεία στο νοσοκομείο την πήρα στο σπίτι, πριν φτάσω σπίτι κάναμε 'τέστ' σε ιδιωτικό μικροβιολογικό ....καί μαντέψτε ... ΑΡΝΗΤΙΚΟ, έκανα και εγώ 'τέστ' ... ΑΡΝΗΤΙΚΟ,

στις επόμενες ημέρες καραντίνας, μας πήρε η πολιτική προστασία ο ΕΟΔΥ και η Αστυνομία μας υποχρεώσανε να μένουμε σε καραντίνα 14 ημερών, ο ΕΟΔΥ αρνείται την εγκυρότητα του επίσημα αδειοδοτημένου απο το κράτος αποτελέσματος ιδιωτικού εργαστηρίου, με την δικαιολογία ότι μετράει μόνο το τέστ του νοσοκομείου, 3 άτομα στενές επαφές κάναμε επαναληπτικά 'τέστ', κανένας θετικός, η σύζυγός μου σε σύνολο έχει κάνει 3, 1 απλό και 2 μοριακά, σε κανένα δεν βγήκε θετική, παρά την έντονη επιμονή μου (νά μας δώσουν) επίσημο χαρτί απο το νοσοκομείο ότι η σύζυγος μου είναι θετική δεν έχουμε, όταν το ζήτησα απο τους ιατρούς του νοσοκομείου ξαφνικά εξαφανίστηκαν όλοι ! 

Τα σχόλια δικά σας.

http://www.press-gr.com/2020/11/blog-post_878.html

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!