Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Ο Χριστός καί η Παναγία έχουν έναν ''β ι δ ο λ ό γ ο'', ο οποίος τροποποιεί τα μυαλά των ανθρώπων, όταν έχουν καλές προθέσεις.


Μία κόρη είπε μία ημέρα στην μητέρα της

- ```Μαμά, απόψε θα πάω σε ένα πάρτι.```

```- Παιδί μου, να μην πας. Εκεί που θα πας, δεν είναι γιὰ σένα...```

```- Μαμά εκεί θα είναι οι φίλες μου και οι συμφοιτήτριές μου...```

```- Παιδί μου, να μην πας!```




```- Εγώ θα πάω``` είπε με επιμονή η νεαρά.

Η κόρη βγήκε έξω, πήρε ταξί και πήγε στο πάρτι. Η μητέρα πάει στο προσκυνητάρι, γονατίζει και άρχισε να προσεύχεται στην Παναγία:

*«Παναγία μου, όπως βλέπεις, δεν μπορώ να κάνω τίποτα... Σε παρακαλώ να βοηθήσεις Εσύ!! 

Ο δικός μου λόγος δεν περνάει, Εσύ κάποιον τρόπο θα έχεις».*

Έτσι προσευχόταν η μητέρα με κλάματα επὶ μία ώρα, όταν σε μία στιγμή δέχεται ένα χτύπημα στην πλάτη και ακούει μία φωνή να της λέει:

```«Μαμά σήκω, γύρισα»```! 

Ήταν η κόρη που είχε φύγει γιὰ το πάρτι.

```«Γιατί γύρισες παιδί μου»;```

```«Δεν ήταν γιὰ μένα εκεί… Όταν είδα ποιοι ήσαν στο πάρτι, έφυγα»...```

Ποιος γύρισε πίσω την κόρη; 

Η λογική της κόρης; Η Παναγία την γύρισε πίσω, αφού τροποποίησε τη σκέψη της.

Ο Χριστός και η Παναγία έχουν έναν ''βιδολόγο'', ο οποίος τροποποιεί τα μυαλά των ανθρώπων όταν έχουν καλές προθέσεις και εμείς με πίστη παρακαλούμε να βοηθηθούν!

*Ιεροκήρυξ Δημήτριος Παναγόπουλος (1916-1982)*

http://leimwnas.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!