Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

Κάνε πώς δέν ....βλέπεις, αφού σέ ΒΟΛΕΥΕΙ … “Αυτά είναι τά χέρια μου καί τά πόδια μου!


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 

Οι μελανιές, πληγές καί δερματική αλλοίωση παρουσιάστηκαν αμέσως μετά τον 2ο φολιασμό μου  μέ τήν Fi@@#zer

Χώρια τα άλλα παρατράγουδα. 

Αν ο Λύκος, η πάθηση που μου δημιούργησαν τα Μπόλια, επιτεθεί και σε εσωτερικά όργανα, σημαίνει ότι οι ημέρες μου θα είναι μετρημένες....


Από εδώ και πέρα θα μάθω να ζω και με αυτό το ενδεχόμενο…

Θα πολεμάω για την Αλήθεια, μέχρι τελικής πτώσεως. 

Τα φάρμακα τα σταμάτησα μετά απο 6 μηνες, γιατί μου διέλυσαν το στομάχι και έντερο...

Μπρός γκρεμνός και πίσω Τάφος...

Κι ας τολμήσει κάποιος να αμφισβητήσει ότι δεν είμαι εγω…

(κοινοποίηση ελεύθερη)
Από Chrysiida Dimoulidou

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!