Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2021

ΣΑΛΟΣ στό Βέλγιο. Σ Α Κ Α Τ Ε Ψ Ε 3 νέα παιδιά ΑΘΛΗΤΕΣ (15 -17 ετών! ) π ο δ η λ ά τ ε ς, τό εμβόλιο της 'Pfizer' !!! Και οι 3 στό νοσοκομείο μέ ΚΑΡΔΙΑΚΑ προβλήματα ΜΕΤΑ τον εμβολιασμό!!!....



Τουλάχιστον 3 νεαροί ποδηλάτες εισήχθησαν στο νοσοκομείο λόγω καρδιακών προβλημάτων, μετά από μια κούρσα, ή προπόνηση, αυτές τις τελευταίες εβδομάδες.

Ήταν και οι 3 εμβολιασμένοι! 



Μετά από πολλά περιστατικά οι γιατροί συμβουλεύουν να μην υποβάλλονται τ΄άτομα σ΄ έντονη αθλητική άσκηση μετά τον εμβολιασμό! 

“Δεν χρειάζεται πανικό αλλά εμείς συμβουλεύουμε με κάθε τρόπο ν΄αποφεύγονται οι έντονες φυσικές προσπάθειες τουλάχιστον 1 βδομάδα μετά την κάθε δόση “, συνηγορούν την Τετάρτη πολλοί γιατροί και καρδιολόγοι στην εφημερίδα 'Het Laatste Nieuws'. 

Στο εσωτερικό της ποδηλατικής ομάδας Acrog-Tormans Balen BC, που απαριθμεί 170 ποδηλάτες εκ των οποίων 80 αρχάριοι, 3 αθλητές ηλικίας 15 – 17 χρόνων ανέπτυξαν καρδιακά προβλήματα λίγο καιρό μετά τον εμβολιασμό τους.

Ο ένας από αυτούς υπέφερε από πόνο στο στήθος σε μια κούρσα ακριβώς 2 ημέρες μετά την πρώτη δόση του εμβολίου της Pfizer. 

Ο συγκεκριμένος αθλητής o 15χρονος Yarno Van Herck, στο νοσοκομείο έμαθε ότι υπέστη μια φλεγμονή μυοκαρδίτιδας (σ.σ. το κλασσικό σύμπτωμα της 'Pfizer' στις νεαρές ηλικίες) . 

Στην ηλικιακή κατηγορία 19 – 23 ετών κανένας ποδηλάτης της ομάδος δεν παραπονέθηκε για οποιοδήποτε πόνο στην καρδιά.

Peut être une image de une personne ou plus, personnes qui font du vélo, vélo et plein air


“Το τηλέφωνο μου δεν σταματά να χτυπά”, εξηγεί ο Kris Van der Mieren, γιατρός (κάτω) της Βέλγικης Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. 


Ο Οργανισμός Φαρμάκων ενημέρωσε τους γιατρούς τον Ιούλιο ότι υπήρχε αυξημένος (αλλά σπάνιος) κίνδυνος ανάπτυξης φλεγμονής του καρδιακού μυός (μυοκαρδίτιδα) ή της μεμβράνης που περιβάλλει την καρδιά (περικαρδίτιδα) εντός 14 ημερών από τον εμβολιασμό. 

“Σπάνιες περιπτώσεις, αλλά γνωρίζουμε ήδη τρεις”, είπε ο γιατρός.



Είναι δύσκολο για τους γιατρούς να εξηγήσουν αυτό που προκαλεί αυτή την αντίδραση. 

“Ίσως υπάρχει ένα πρόβλημα στην γενικότερη ανοσοποιητική απάντηση από το εμβόλιο για την επεξεργασία αντισωμάτων κατά του coronavirus”, εξηγεί ο M. Van der Mieren. 



“Αυτή η αντίδραση μοιάζει να μπορεί να μολύνει τον καρδιακό μύ, όχι χωρίς κίνδυνο αφού η φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει αρρυθμίες, όπως και καρδιακή ανακοπή.”

Οι γιατροί λοιπόν σας προτρέπουν, να είστε σε εγρήγορση. 

“Εάν δεν είστε σίγουροι, πάρτε το χρόνο σας”, συμβουλεύει ο κ. Van der Mieren. 

Ο καρδιολόγος Guido Claessen (UZ Leuven) συμμερίζεται την άποψή του: 
“Ο καθένας μπορεί να επηρεαστεί από λοίμωξη του καρδιακού μυός, ακόμη και οι μη αθλητές. Κάνοντας σπορ , θα ασκήσετε επιπλέον πίεση στους μυς. 

Ως εκ τούτου, είναι συνετό να τουλάχιστον μια εβδομάδα ξεκούρασης, ακόμη και δύο αν είναι δυνατόν (ειδικά μετά τη δεύτερη δόση). 


Ο αθλητισμός δεν πρέπει να απαγορευτεί εντελώς, αλλά μην σχεδιάζετε αγώνες ή μεγάλες προκλήσεις, προχωρήστε ....απαλά », συνιστά.'la libre' 18/08/21

Γι αυτό ο Καθηγητής Bernard La Scola του IHU Marseille δηλώνει : ” δεν θα εμβολιάσω τα παιδιά μου με τα εμβόλια mRNA” Eίναι ειδικός σε λοιμώδεις νόσους και Υπεύθυνος του εργαστηρίου ασφάλειας στο ίδιο Ινστιτούτο.

1 σχόλιο:

  1. Νοσοκομείο Χίου: Αρνείται τον εμβολιασμό ο Διευθυντής της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού

    https://www.youtube.com/watch?v=p_ouFbzO8XY

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!