Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

ΣΗΚΩΣΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ!

Αποτέλεσμα εικόνας για σταυρός

"Εί τις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού και ακολουθείτω μοι" (Ματθ. 16, 24)

Σηκώνω τον σταυρό μου σημαίνει: Τα δέχομαι και τα υπομένω όλα αγόγγυστα. 
Όσα και άν μου συμβούν στην ζωή μου. Δυσάρεστα, λυπηρά, πικρά, κοπιαστικά, καταθλιπτικά. 
Σηκώνω τον σταυρό μου σημαίνει : Έχω χρέος να σηκώνω όχι μόνο τους σταυρούς που μου προκαλούν οι άλλοι, ή μου στέλνει η πρόνοια του Θεού, αλλά και τους σταυρούς που προκαλώ ο ίδιος στον εαυτό μου."

(Αγίου Ιννοκεντίου Βενιαμίνωφ, Μητροπολίτου Μόσχας και Ιεραποστόλου Αλάσκας 1797 - 1879).

[Διαβάστε όσοι επιθυμείτε την εντυπωσιακή αλλά και αρκετά κοπιαστική ζωή αυτού του ιεράρχου, στο ακόλουθο 'λίνκ' http://www.saint.gr/146/saint.aspx]

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος Ιννοκέντιος Μόσχας

[Πρίν σου στέλει ο Θεός τον σταυρό που σηκώνεις, τον κοίταξε με τα διακριτικά του μάτια, τον εξέτασε με την πάνσοφη λογική του, τον έλεγξε με την θεία δικαιοσύνη του, τον θέρμανε στην γεμάτη αγάπη καρδιά του, τον ζύγισε καλά με τα στοργικά του χέρια, μήν τυχόν και πέσει  β α ρ ύ τ ε ρ ο ς απ' όσο μπορείς να σηκώσεις.
Και αφού υπελόγισε το θάρρος σου, τον ευλόγησε και τον απίθωσε στους ώμους σου.
Μπορείς να τον σηκώσεις!
Κράτησέ τον και ανέβαινε με υπομονή απο τον Γολγοθά προς την Ανάσταση.]

"Π  Α  Π  Α  Φ  Λ  Ε  Σ  Σ  Α  Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!