Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

OTAN "THΛΕΦΩΝΑ" Ο ΘΕΟΣ...


Αποτέλεσμα εικόνας για παλαιό τηλέφωνο




Ηταν περασμένη η ώρα την Κυριακή το βράδυ, όταν ο ιερέας του ναού αποφάσισε να τηλεφωνήσει στην πρεσβυτέρα του στο σπίτι, για να της πει οτι σε λίγο θα κινήσει για το σπίτι. ΄Αφησε το τηλέφωνο να χτυπήσει πολλές φορές αλλά εκείνη δεν απάντησε...
Αποτέλεσμα εικόνας για εκκλησία

Ο ιερέας παραξενεύτηκε αλλά αποφάσισε να τακτοποιήσει κάποιες τελευταίες εκρεμμότητες προτού ξανατηλεφωνήσει. Οταν το έκανε ύστερα από λίγα λεπτά, εκείνη απάντησε αμέσως.

«Γιατί δεν απάντησες τη πρώτη φορά;» τη ρώτησε

«Μα δεν χτύπησε άλλη φορά!» του είπε εκείνη.

Δεν έδωσαν παραπάνω σημασία στο γεγονός και ασχολήθηκαν με τα τρέχοντα θέματα της οικογένειας τους.

Την επόμενη μέρα ο ιερέας δέχτηκε ένα τηλεφώνημα στο ναό.

«Μου τηλεφωνήσατε χθες» ακούστηκε μια ανδρική φωνή από την άλλη άκρη του τηλεφώνου.

«Εγώ;» ρώτησε ο ιερέας.

«Ναι, χτύπησε πολλές φορές αλλά δεν το σήκωσα» απάντησε ο άνδρας.

Αμέσως ήρθε στο νου του ιερέα το περιστατικό με τη τηλεφώνημα που έκανε στη πρεσβυτέρα του.

«Α! Ναι!» έκανε ο ιερέας. 
«Ηθελα να τηλεφωνήσω στη σύζυγό μου και κατα λάθος τηλεφώνησα σε σας!»

«Δεν πειράζει» τον καθησύχασε ο άγνωστος. 
«Μόνο θα ήθελα να σας πω με δυο λόγια την ιστορία μου. 
Χθες λοιπόν είχα αποφασίσει να δώσω τέλος στη ζωή μου. 
Δεν άντεχα να υποφέρω άλλο. 
Είχα κουραστεί. 
Δεν έχει σημασία το πως και το γιατί.

Προτού όμως το κάνω αυτό είχα πει στο Θεό οτι αν δεν θέλει να αυτοκτονήσω, να μου στείλει ένα σημάδι. 
Τότε χτύπησε το τηλέφωνο. 
Κοίταξα την αναγνώριση κλήσεως και έγραφε Αγία Τριάδα.

Μόλις το είδα, μέσα στο πανικό μου και την ένταση της καταστάσεως που βίωνα φοβήθηκα να απαντήσω.

Και έτσι το σημάδι που ζήτησα μου ήρθε μέσα από το τηλεφώνημα σας»!

Ο ιερέας χαμογέλασε και από μέσα του ευχαρίστησε το Θεό για τούτο το δώρο ζωής. 
Χάρηκε τόσο πολύ που ήταν εφημέριος του ιερού ναού της Αγίας Τριάδος και το τηλέφωνο της εκκλησίας ήταν καταχωρημένο στο τηλεφωνικό κατάλογο...

Αποτέλεσμα εικόνας για εκκλησία σκίτσο

[Πηγή:https://missionanatolis.wordpress.com/2015/11/09/%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%8D/]

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!