Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

Δέν θέλω να γίνεις όπως εγώ!

 



Από ένα απλό εμβόλιο γρίπης εδώ και δέκα χρόνια το παιδάκι καθηλώθηκε τετραπληγικό σε αναπηρικό καροτσάκι. 

Πλέον μόνο το κεφαλάκι του κουνά έως τώρα που πήγε 11 χρονών, μα όλο χαμόγελο είναι το προσωπάκι του.


Μόλις μου τηλεφώνησε τώρα με κλάματα ο πατέρας του που εργάζεται σε ένα Γηροκομείο ενός νησιού.

-Πάτερ, είμαι σε δίλημμα τρομερό. 

Έχω μία βδομάδα να κοιμηθώ. 

Με απειλήσανε πως αν δεν κάνω το εμβόλιο, θα με διώξουν από την δουλειά από την οποία η οικογένειά μας έχει το μοναδικό της έσοδο. 

΄Αν χάσω την εργασία μου, πως θα τρέχω το παιδάκι μου στα νοσοκομεία και πως θα ακολουθήσουμε τις απαραίτητες φαρμακευτικές αγωγές που χρειάζονται;

Έτσι πήγα στο θεοφώτιστο παιδάκι μου για να βρω λύση από την αγγελική του ψυχή.

-Μάριε αν δεν κάνω το εμβόλιο θα με διώξουν από την δουλειά, τι να κάνω;

Ο Μάριος κούνησε το μελαχρινό κεφαλάκι του και του έγνεψε αρνητικά:

-Όχι!

-Μα πως θα πηγαίνουμε μετά στον Γιατρό;

….το παιδάκι πήρε μία βαθιά ανάσα, τον κοίταξε κατάματα και του απαντά βέβαιο, όσο μπορούσε να ψελλίσει.

-Όχι! Δεν θέλω να γίνεις και εσύ όπως εγώ!

(Αληθινό γεγονός που αποκρύβουμε ονόματα και στοιχεία για ευνόητους λόγους)

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΙΕΡΕΑΣ

https://tasthyras.wordpress.com/2021/07/15/%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b8%ce%ad%ce%bb%cf%89-%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%af%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%8c%cf%80%cf%89%cf%82-%ce%b5%ce%b3%cf%8e/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!