Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Τήν πέταξε ΕΞΩ από τό μαγαζί, γιατί ήταν ανεμβολίαστη!!!!!!!!!!



Η κυβέρνηση κατάφερε και πέτυχε τον διαχωρισμό της κοινωνίας και κυρίως τον “εμφύλιο” μεταξύ εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων! 

Δείτε τι συνέβη σε αναγνώστρια, που δεν είναι εμβολιασμένη, αλλά ακολουθεί όλα τα μέτρα και κάνει συνεχή 'rapid test' όταν πήγε να ψωνίσει λίγα… γλυκά! 

Να πούμε ένα μπράβο στην κυβέρνηση για την κατάσταση που δημιούργησε…


“Είμαι μια Ελληνίδα μάνα με 2 παιδιά που κατοικώ στο κέντρο της Αθήνας. 

Αυτή την στιγμή είμαι ανεμβολίαστη όμως με συνεχή 'rapid test' για να μπορέσω να εργασθώ, μάσκα πάντα σε κλειστούς χώρους ως ορίζει ο νόμος και με αντισηπτικό πάντα στην τσάντα.

Χθες λοιπόν 21/10/2021 κατά τις 8 η ώρα, είπα με μια φίλη μου να κατέβουμε να περπατήσουμε στο κέντρο της Αθήνας. 

Φτάνοντας Ακρόπολη μου προτείνει να μπούμε από τον τουριστικό πεζόδρομο της Ανδριανού να χαζέψουμε βιτρίνες. 

Συμφώνησα λοιπόν να ξεκινήσουμε την Ανδριανού από Ακρόπολη.

Φτάνουμε σε κάποιο καινούργιο κατάστημα το οποίο είχε καραμέλες και σοκολατάκια CANDY SHOP έγραφε από έξω … είπα στην φίλη μου να την κεράσω μερικά σοκολατάκια.

Μπαίνοντας στο μαγαζί με την μάσκα μου με όλα σύμφωνα με τον νόμο είπα στην φίλη μου να έρθει μέσα να διαλέξει. 

Επειδή αργούσε γιατί δεν έβρισκε την μάσκα της είπα  ‘’χαριτολογώντας’’ εμ’ βέβαια εγώ που δεν έχω εμβολιαστέι είμαι πάντα με την μάσκα stand by ενώ οι εμβολιασμένοι την ψάχνουν !  ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ……

Τότε ο ρέμπελος που μέχρι τότε κάθονταν

 σε μια καρέκλα και πιθανόν ιδιοκτήτης του

 καταστήματος σηκώθηκε και ήρθε προς το

 μέρος μου με φόρα και “γυρισμένο το

 μάτι”’ 

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ;;;;;;;;

-όχι, του απαντάω.

ΛΥΠΑΜΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ σε εξυπηρετήσω μου απάντησε !!!

Αφού με έβγαλε από το κατάστημα με το έτσι θέλω (!) τον ερωτούσα,  αν υπάρχει κάποιος νόμος τόν

 οποίο δέν γνωρίζω και αρνείται νά μέ

 εξυπηρετήσει!

Την ώρα που με είχε διώξει κοντά στην έξοδο φώναζε: ‘’ 

ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΜΒΟΛΙAΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΟΣΗ’’!...

 Με έδιωξε σαν να ήμουν λεπρή !!!!!!!!”


https://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1/%ce%86%cf%81%cf%87%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b1-%cf%8c%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%b1-%ce%a4%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%ad%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%b5-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b1%ce%b3/

1 σχόλιο:

  1. Μην στεναχωριέσαι κυρία μου διοτι είναι πολϋ κοντά του η (οξεία ξαφνικήτιδα) και για αυτόν......
    Τα ευκόλως ενοούμενα παραλείπονται........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!