Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

Γιατί οι ιατροί ΔΕΝ μιλούν…


Γράφει ο ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ

 

Γιατί οι γιατροί δεν μιλούν… 

Το άρθρο αυτό Γράφτηκε από γιατρό. 

Και για αυτό πρέπει να το διαβάσουν όλοι. 

Οδεύουμε προς μια τέλεια καταιγίδα με κλιμακούμενες ανάγκες υγείας και έλλειψη γιατρών, λόγω του τρόπου με τον οποίο τους αντιμετωπίζουμε. 


Διαβάστε το κείμενο και στο τέλος έχω σημαντικά θεωρώ δικά μου σχόλια..

”Αγαπητέ Steve,

Ρωτάς γιατί οι γιατροί σιωπούν. Οι ηλεκτρονικοί ιατρικοί φάκελοι (EMR) είναι μια βαριά μπάλα με αλυσίδα για τους γιατρούς. 

Παρακολουθούμαστε μέσω αυτών. 

Όταν έγραψα μια συνταγή για ιβερμεκτίνη σε μία ασθενή, με ενημερωμένη συγκατάθεση (είχε εμβολιαστεί), έλαβα 5 επιστολές που απειλούσαν την ιατρική μου άδεια, τα προνόμιά μου στο νοσοκομείο και τα ασφαλιστικά συμβόλαιά μου. 

Δεν θα είχα λάβει 5 γράμματα, ακόμη και αν σκότωνα κάποιον από αμέλεια ή από κακή πρακτική. Αν μου αφαιρέσουν την άδεια, δεν θα μπορώ πλέον να βοηθήσω τους ασθενείς μου.

Μιλάω με ασθενείς κατ’ ιδίαν, αλλά το να μιλώ ανοιχτά θα κατέστρεφε την οικογένειά μου. 

Έχω παιδιά. Ειλικρινά, έχω δει ότι οι ασθενείς θέλουν να ρισκάρω τον εαυτό μου για αυτούς, αλλά είναι εντελώς απρόθυμοι να υποστηρίξουν τον γιατρό τους. 

Ο πληθυσμός είναι τεμπέλικος.

Μπορώ να σώσω τη ζωή σου, αλλά πληρώνομαι λιγότερο για τη δουλειά μου από κάποιους κομμωτές. 

Η εκπαίδευσή μου δεν εκτιμάται από την κοινωνία, όπως υποστηρίζεται από την άνοδο του “παρόχου προηγμένης πρακτικής”. Έχω σχεδόν τελειώσει με το επάγγελμά μου. 

Ελπίζω να αποσυρθώ τα επόμενα 1-3 χρόνια, δεκαετίες πριν από ότι είχα σχεδιάσει. 

Μου αρέσει αυτό που κάνω, αλλά δεν μπορώ να αντέξω άλλο αυτό το τοξικό και κατεστραμμένο σύστημα. Αυτός είναι ο λόγος που τόσοι πολλοί έχουν συνταξιοδοτηθεί τα τελευταία δύο χρόνια και αυτή η τάση θα συνεχιστεί.

Επισυνάπτω το πιο πρόσφατο τιμωρητικό νομοσχέδιο της Καλιφόρνια για τους γιατρούς. 

Δεν ακούω κατακραυγή. Είπα στους ασθενείς μου πριν από περισσότερο από ένα χρόνο ότι το εμβόλιο δεν θα τους εμπόδιζε να κολλήσουν την COVID. 

Δεν μελετήθηκε ποτέ για να κάνει κάτι τέτοιο. 

Διάβασα όντως τις μελέτες. Αυτό φυσικά ονομάστηκε “παραπληροφόρηση”, αλλά τώρα έχει αποδειχθεί ότι είναι αλήθεια…

Ποιος θα είναι ο τσάρος της αλήθειας για την υγειονομική περίθαλψη; 

Πώς μπορώ να συνεχίσω; 

Μου μένει να υποθέσω ότι ο πληθυσμός θέλει η κυβέρνηση να καθοδηγεί την υγειονομική περίθαλψή του. 

Αυτό είναι στην πραγματικότητα το σχέδιο. 

Προβλέπω πως το σύστημα υγείας θα κοινωνικοποιηθεί μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Και ο πληθυσμός θα συγκλονιστεί. Κανείς δεν δίνει σημασία…

Σε ευχαριστώ για όλα όσα κάνεις και σου εύχομαι καλή τύχη. Νιώθω ότι είσαι ο Ντέιβιντ εναντίον του Γολιάθ”.

Το κείμενο αυτό του γιατρού μας ήρθε μέσω μέιλ από 0minus.substack.com..


Σχόλια Αναξίμανδρου: 

Αυτά είναι τα λόγια του γιατρού που ναι μεν μπορούμε να τα καταλάβουμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να δεχτούμε κιόλας την απόφαση που μπορεί να λάβει ένας γιατρός να δεχτεί να ισχύσει μια ιατρική χούντα, επειδή φοβάται μήπως χάσει τη δουλειά του και βέβαια τα χρήματα που απορρέουν από αυτήν..

Πρέπει να καταλάβουν όλοι οι γιατροί ότι η σιωπή τους φέρνει ανθρώπινα θύματα… Το να προσπαθούν μόνοι τους και με τους δικούς τους ασθενείς μόνο να τους πείσουν να μην εμβολιαστούν, είναι μια καλή πράξη σίγουρα, αλλά η σιωπή τους επισκιάζει αυτήν την πράξη τους και τις αγαθές εάν έχουν προθέσεις τους…

Αν όλοι οι γιατροί έβγαιναν και μας έλεγαν την αλήθεια, εδώ και πολύ καιρό θα είχαν σωθεί πάρα πολλές ζωές. 

Όμως δεν το κάνουν γιατί φοβούνται μήπως χάσουν την άδεια τους...

 Αλήθεια, κάποιοι γιατροί που βγαίνουν δημόσια και φωνάζουν εναντίον των εμβολίων κατά του κόβιντ και εναντίον της απάτης του κορώνα, δεν έχουν ψυχή;;; 

Δεν φοβούνται μήπως χάσουν την άδεια εξάσκησης του επαγγέλματος τους και μείνουν στον δρόμο με την οικογένεια τους;;; 

Είναι άλλου Θεού παιδιά αυτοί οι γιατροί που διακινδυνεύουν ακόμα και την ζωή τους για να βγουν δημόσια και να πουν την αλήθεια;;

Από την άλλη ο γιατρός αυτός μας λέει ότι προτιμά να “βγει στην σύνταξη” πρόωρα προκειμένου να μην ξανα-υποστεί αυτήν την ψυχολογική πίεση… Και τον ρωτάω εγώ τώρα… 

Τι θα κερδίσει αυτός αλλά κυρίως τι θα κερδίσουν οι χιλιάδες άνθρωποι που μπορεί να επηρεάσει με την γνώμη του, αν αντί να σταματήσει να λειτουργεί ως γιατρός, βγει στον αέρα και πει την αλήθεια…

Με τα σχόλια μου αυτά απευθύνομαι σε όλους τους “φοβισμένους” γιατρούς του πλανήτη, αλλά κυρίως της χώρας μου της Ελλάδας και τους κρούω τον κώδωνα του κινδύνου… 

Είναι εντελώς διαφορετική η πρόθεση να κάνουμε κάτι σωστό από το αν τελικά το κάνουμε.. 

Όταν θα έρθει η ώρα της κρίσης, δεν θα ρωτήσει κανείς να μάθει οποιαδήποτε δικαιολογία από τους γιατρούς όσον αφορά το γιατί έκρυψαν την αλήθεια… 

Τα αποτελέσματα μετράνε.. Και εφ΄όσον μέχρι τώρα η στάση των περισσοτέρων γιατρών έφερε γενοκτονία στην ανθρωπότητα, θα κριθούν ένοχοι…

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα αγαπητοί ιατροί… Η βγαίνετε τώρα όλοι μαζί σαν μια γροθιά και αποκαλύπτετε την αλήθεια στον κόσμο, ή το μέλλον σας φαντάζει πολύ σκιερό...

 Αυτά ήθελα να γράψω και εύχομαι να έγινα κατανοητός… Τώρα είναι η ώρα της αλήθειας.. όποιος την υπηρετήσει θα θεωρηθεί ότι πρόσφερε, έστω και στο τέλος.΄. 

Όποιος συνεχίζει να προσπαθεί να βρει δικαιολογίες για να μην το κάνει, θα πληρώσει το ανάλογο τίμημα… Απλά πράγματα..  

nikolaosanaximandros.gr

http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2022/09/blog-post_749.html

1 σχόλιο:

  1. (Όποιος συνεχίζει να προσπαθεί να βρει δικαιολογίες για να μην το κάνει, θα πληρώσει το ανάλογο τίμημα… Απλά πράγματα.. )
    Εγώ θα πρόσθετα και αυτό: εσύ δειλέ ιατρέ που με οδήγησες με την συμβουλή σου να γίνω μελλοθάνατος ετοιμάσου σύντομα να σε πάρω βιαίως μαζί μου!!!!!!!!! Όπου και να κρυφτείς............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!