Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024

Σούπερ ΥΓΙΗΣ τ ρ ι α θ λ ή τ ρ ι α, υποφέρει από ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ, μετά τό δεύτερο εμβόλιο COVID!!!!



Η Ingi Doyle, μία τριαθλήτρια σε άριστη φυσική κατάσταση μίλησε για τη σοβαρή καρδιακή βλάβη που υπέστη αφού έλαβε το εμβόλιο Pfizer Covid.



Μια σούπερ γυμνασμένη τριαθλήτρια, η Ingi Doyle, μίλησε για τη σοβαρή καρδιακή βλάβη που υπέστη αφού έλαβε το εμβόλιο Pfizer Covid.

Η 56χρονη μητέρα δύο παιδιών ενημερώθηκε ότι υπήρχε μία στις δέκα πιθανότητες να μην επιβιώσει από τη χειρουργική επέμβαση για την αντιμετώπιση των ιατρικών επιπλοκών που ακολούθησαν τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Πριν εμβολιαστεί, ο Doyle δεν είχε προβλήματα υγείας και ήταν εξαιρετικά δραστήρια, συμμετέχοντας σε τρίαθλο και ημιμαραθώνιους.

Ωστόσο, μόλις μία ημέρα μετά το δεύτερο τρύπημά της, βίωσε πρήξιμο και κόπωση και αργότερα ανέπτυξε ένα σκίσιμο στην επένδυση της αορτής της.

Η Doyle υποβλήθηκε σε πολλαπλές χειρουργικές επεμβάσεις και υπέστη ανεπάρκεια οργάνων, αιμάτωμα και πνευμονική εμβολή.

Πιστεύει ότι οι τραυματισμοί της προκλήθηκαν από πρωτεΐνες ακίδας εμβολίου που βρέθηκαν στην κυκλοφορία του αίματός της.

Παρά την αναφορά των ανεπιθύμητων ενεργειών της, έχει λάβει ελάχιστη επικοινωνία από τις υγειονομικές αρχές.

Η Doyle ζει τώρα με αβεβαιότητα και περιγράφει την παλιά της ζωή ως «ξεριζωμένη».

Της είπαν ότι υπήρχε μία στις δέκα πιθανότητες να μην επιβιώσει από τη χειρουργική επέμβαση για να αντιμετωπίσει μία από τις πολλές ιατρικές επιπλοκές που ακολούθησαν τη δεύτερη ένεση του εμβολίου της Pfizer.

Η Doyle είπε ότι δεν είχε «κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας» πριν λάβει δύο δόσεις του εμβολίου στα μέσα του 2021 και ήταν η επιτομή της υγείας και της φυσικής κατάστασης.

Είχε κερδίσει μετάλλια αγωνιζόμενη στο τρίαθλο, συμμετείχε σε αγώνες Ironwoman και ημιμαραθωνίου και προπονούνταν 15 ώρες την εβδομάδα πέρα από τη δουλειά της ως γυμνάστρια.

«Η ζωή μου είχε να κάνει με τον αθλητισμό, το να είμαι πλήρως ενεργή», είπε στην Daily Mail Australia.



«Γυμνασμένη, σε εξαιρετική φυσική κατάσταση και πολύ δυνατή».

Η Doyle, η οποία μετανάστευσε στην Αυστραλία από τη Σουηδία το 1989, έκανε το εμβόλιο Covid αφού οδηγήθηκε να πιστέψει ότι θα προστατεύσει τους ηλικιωμένους γονείς της.

«Δεν ήμουν αντιεμβολιαστής, δεν είχα λόγο να είμαι, αλλά δεν έκανα ποτέ εμβόλιο γρίπης στη ζωή μου. Δεν ήμουν ποτέ άρρωστη, πάντα υγιής», είπε.

«Αλλά με την οικογένειά μου στη Σουηδία και τη μαμά και τον μπαμπά μου να γερνούν και να αρρωσταίνουν – σκέφτηκα, "Ω, καλά, θα το κάνω αυτό"».

Η πρώτη δόση της Doyle την άφησε με πόνο στο χέρι - αλλά το δεύτερο τρύπημά της, στις 4 Ιουλίου 2021, «όλα έγιναν κόλαση», σε αυτό που έχει αναφερθεί ως ύποπτη ανεπιθύμητη ενέργεια με τη Διοίκηση Θεραπευτικών Αγαθών (TGA).

Η Doyle είπε: «Κυριολεκτικά την επόμενη μέρα ξύπνησα με ένα τεράστιο πρήξιμο κάτω από τη μασχάλη μου.

«Έμοιαζε με ένα μικρό μπαλόνι νερού που κρεμόταν κάτω από τα πλευρά μου».

Για τις επόμενες δύο εβδομάδες, η Doyle είπε ότι ένοιωθε κουρασμένη.

«Το περπάτημα είχε αρχίσει να γίνεται δύσκολο και δεν ήξερα γιατί», είπε.

«Τότε, πολύ, πολύ ξαφνικά, είχα έναν πολύ έντονο οξύ πόνο στην κάτω κοιλιακή χώρα μου. Αυτό ακτινοβολούσε μέχρι το κάτω μέρος της πλάτης μου».

Τα πράγματα χειροτέρεψαν τις επόμενες ώρες μέχρι που ο σύντροφός της, Scott, μετέφερε την Doyle στο νοσοκομείο.

Μετά από μια σειρά εξετάσεων, η Doyle ενημερώθηκε ότι είχε υποστεί ανατομή αορτής – ένα μεγάλο σκίσιμο της επένδυσης στο εσωτερικό της καρδιάς.

«Ήμουν πραγματικά φοβισμένη, ήμουν μόνη», είπε.

Στον σύντροφό της δεν επετράπη η είσοδος στο νοσοκομείο λόγω περιορισμών Covid.

«Πονούσα και σκέφτηκα ότι μπορεί να πεθάνω εδώ», θυμάται.

«Βρήκαν επίσης ότι είχα μια διευρυμένη καρδιά, αλλά δεν απάντησαν γιατί.

«Έκανα πολλές σαρώσεις και εξετάσεις και μου έβαλαν πολλά φάρμακα. Μετά από πέντε μέρες κατέρρευσα, ήμουν χάλια».

Ήταν μόνο η αρχή μιας εφιαλτικής σειράς ιατρικών επιπλοκών και χειρουργικών επεμβάσεων - συμπεριλαμβανομένης της εξαντλητικής καρδιοχειρουργικής επέμβασης 12 ωρών, όπου υπέστη ανεπάρκεια οργάνων και πέρασε δύο εβδομάδες τρεφόμενη μέσω ενός σωλήνα.

«Είχα τις αισθήσεις μου και μου έδιναν βαριά φάρμακα που με έκαναν να έχω παραισθήσεις τόσο άσχημα», είπε.

«Ήμουν τόσο φοβισμένη. Πονούσα και πάλι νόμιζα ότι θα πεθάνω».

Αργότερα υπέστη αιμάτωμα (μια δεξαμενή θρομβωμένου αίματος), πνευμονική εμβολή (θρόμβος που εμποδίζει τον δεξιό πνεύμονα της) και μολυσμένο μόσχευμα δέρματος που απαιτούσε πιο σημαντική χειρουργική επέμβαση.

Πριν από λίγους μήνες, η Doyle επέστρεψε στο νοσοκομείο για μια εξαντλητική χειρουργική επέμβαση 17 ωρών, επειδή το αρχικό μόσχευμα αορτής μολύνθηκε και έπρεπε να αντικατασταθεί με ένα νέο συνθετικό.

Όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα υγείας της Doyle, αυτή και ο σύντροφός της Scott Elms, 53 ετών, προσπάθησαν απεγνωσμένα να βρουν την αιτία.

«Ο Scott έγραψε μια τεράστια λίστα και στο κάτω μέρος ήταν "θα μπορούσαν να είναι τα εμβόλια;"». είπε η Doyle.

«Οι γιατροί είπαν ότι αυτό δεν θα μπορούσε να είναι σωστό επειδή το εμβόλιο πηγαίνει στο χέρι σας, παραμένει εκεί για τρεις ημέρες και εξαφανίζεται».

Χωρίς να έχει πειστεί, ο Elms ήρθε σε επαφή με τον διάσημο καθηγητή Ανοσολογίας Nikolai Petrovsky από το Πανεπιστήμιο Flinders της Νότιας Αυστραλίας.

Είπε ότι ο καθηγητής Petrovsky έδωσε στον Scott μια «πραγματικά σαφή περιγραφή» ότι ο τραυματισμός της θα μπορούσε να έχει προκληθεί από πρωτεΐνες ακίδας εμβολίου που βρέθηκαν στην κυκλοφορία του αίματος.

«Έστειλε κάποιους συνδέσμους από άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που είχε δει», είπε.

Η Doyle λέει ότι κανείς δεν έχει προσφέρει στο ζευγάρι μια εναλλακτική θεωρία.

«Έχουν ψάξει για όλα τα άλλα, έχουν ψάξει για ο,τιδήποτε θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι η αιτία και δεν βρήκαν τίποτα», είπε.

«Το μόνο πράγμα που δεν έχουν ψάξει σωστά είναι το εμβόλιο.

«Κατά τη γνώμη μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε στην Αυστραλία είναι ότι δεν υπάρχει εγκατάσταση δοκιμών για πρωτεΐνες ακίδας.

"Πού δοκιμάζουμε τα πράγματα;"

Ο αγγειοχειρουργός που έκανε την πρώτη της χειρουργική επέμβαση ανέφερε την κ. Doyle ως ύποπτη ανεπιθύμητη ενέργεια εμβολίου στην Υπηρεσία Θεραπευτικών Αγαθών (TGA).

Οι αντιδράσεις της στο εμβόλιο αναφέρονται ως αορτική ανατομή και ινομυϊκή δυσπλασία με αριθμό περίπτωσης 659726 στη βάση δεδομένων TGA.

Ευτυχώς, ο καθηγητής Petrovsky μπόρεσε να επιβεβαιώσει ότι το «ασφαλές και αποτελεσματικό» εμβόλιο mRNA Covid ήταν η αιτία της επιθανάτιας εμπειρίας της.

Ωστόσο, πολλές άλλες περιπτώσεις τραυματισμών δυστυχώς καταλήγουν να κρύβονται κάτω από το χαλί.



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!