Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ! Ψ υ χ ο σ ά β β α τ ο, η Αθηνά Σιδέρη διηγείται.....(Ο νεκρός ...ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ γιά λίγο!)

 Ψυχοσάββατο, η Αθηνά Σιδέρη διηγείται

Μια παραμονή Σαββάτου, του Αγίου Θεοδώρου του Τήρωνος με το θαύμα των κολλύβων, σαν και σήμερα, η αείμνηστη πνευματική κόρη του Αγίου Πορφυρίου και κήρυκας του λόγου του Θεού, Αθηνά Σιδέρη, τελειώνοντας τον κανόνα της, 3 η ώρα τα ξημερώματα, άκουσε μια ανδρική φωνή να την καλεί. 

«Κυρία, κυρία…»


Εκείνη χωρίς να ταραχτεί, ερώτησε ποιος είναι κι αυτός της απάντησε:

«Είμαι ο Παναγιώτης! 

(Κάποιος γνωστός γιατρός της μακαριστής Αθηνάς) Όταν ήμουν στήν γή, είχα βρεθεί στο σπίτι σας και αυτή την ώρα, που είχα έρθει να σας προσκαλέσω για να βγούμε, εσείς αρρωστήσατε και σας πρόσφερα τις ιατρικές μου γνώσεις. 

Σας παρακαλώ, κυρία! 

Είμαι πολύ άσχημα! 

Παραθέστε τράπεζα και για μένα σήμερα, αλλά και για άλλα ονόματα! 

Εγώ είμαι κάπως καλύτερα από εκείνους και μπορώ να σας μιλώ!

Ξεκίνησε να υπαγορεύει ονόματα και η κυρία Αθηνά γέμισε μια μεγάλη κόλλα αναφοράς 'Α4'! 

Αμέσως έπειτα πήγε και ετοίμασε το στάρι της! 

Το πρωΐ το πήγε στους πατέρες μαζί με τα ονόματα! 

Εκείνοι ολοπρόθυμοι τέλεσαν και για αυτούς μνημόσυνο.

Λίγες εβδομάδες αργότερα, ο Παναγιώτης (που μόνο εκείνη έβλεπε) της παρουσιάσθηκε, γιά νά τήν ευχαριστήσει.

Ακούστε τήν θαυμαστή διήγηση:

https://www.orthodoxianewsagency.gr/orthodoxes-provoles/psyxosavvato-i-aeimnisti-athina-sideri-diigeitai/

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!