Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος - Νομίζουν πως είμαι νεκρός, εγώ όμως είμαι ζωντανός!


Αποτέλεσμα εικόνας για αγιοσ ιωαννησ ο ρωσοσ





Δημοσιεύτηκε στις 1 Ιουλίου του 2018
ΕΓΓΡΑΦΗ

Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος - .
Είπε στον Άγιο Ιάκωβο Τσαλίκη επίσης. Το σώμα μου είναι μέσα, αλλά εγώ εξέρχομαι πολλές φορές από την λάρνακα μου.

Τρέχω ανάμεσα στους ανθρώπους για να τους βοηθήσω.
Πολύς ο πόνος.
Αυτοί δε με βλέπουν.
Εγώ τους βλέπω και τους ακούω τι λένε. Και πάλι μπαίνω στη λάρνακα μου.

Αλλά άκουσε Πάτερ μου να σου πω. Πολλή η αμαρτία στο κόσμο, πολλή η ασέβεια και πολλή η απιστία.
Γι αυτό πρέπει να γίνει πόλεμος (εννοεί τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο).

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!