Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

"Νά εγώ τέτοιον γέροντα ήθελα να έχω."

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης

Ο Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης γεύθηκε τήν ευλογία νά έχει έναν άγιο πατέρα. 
Όταν κάποια φορά στά νιάτα του ο Συμεών - έτσι τόν έλεγαν πρίν γίνει μοναχός - ξενύχτησε ασωτεύοντας, τήν άλλη ημέρα ο πατέρας του του είπε σε ήπιο τόνο:Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης

"Πού ήσουνα χθές παιδί μου; Μέ πονούσε η καρδιά μου".

Οι μειλήχιοι αυτοί λόγοι του πατέρα εντυπώθηκαν βαθιά στήν ψυχή του Συμεών και όταν αργότερα τους θυμόταν, έλεγε: 
"Νά εγώ τέτοιον γέροντα ήθελα να έχω. 
Ο πατέρας μου ποτέ δεν θύμωνε και ήταν πάντοτε μετρημένος. 
Ποτέ δεν μας επέπληττε σε ακατάλληλη στιγμή, γιά να μήν μας συγχύσει."

Εφάρμοζε, δηλαδή, τά λόγια του αποστόλου Παύλου: 
"Οι πατέρες μή παροργίζεται τά τέκνα υμών, αλλά εκτρέφετε αυτά εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου" (Εφεσ. 6,4).

[Πρόλογος από τό Κυριακάτικο φυλλάδιο 'Φωνής του Κυρίου', 22ας Σεπτεμβρίου 2019, αρ.φ.38 (3460)].

"Παπαφλέσσας"

1 σχόλιο:

  1. > Ὑπάρχει ἕνας τέτοιος πνευματικός νόμος.. '' ὁ Θεός βοηθᾶ ἐκείνους πού βοηθοῦν τούς ἄλλους ''

    Ο Αρχιμανδρίτης Κιρίλ (Παβλόφ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!