Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020

Όσο δίνεις, ο Θεός το δ ι π λ α σ ι ά ζ ει !


Όσο δίνεις, ο Θεός το διπλασιάζει! 

Το πορτοφόλι μου το έχω ανοιχτό πάντα, και πάντα γεμάτο είναι! 
Από το ένα μέρος δίνει ο άνθρωπος και από το άλλο το φέρει ο Θεός. Εγώ κάνω το καθήκον μου και λέγω: ο Θεός προστατεύει τα πουλιά και εμένα θα με αφήσει; 

Όχι! 

Εις το πορτοφόλι μου μέσα έχω τον Χριστό και Αυτός κανονίζει τα πάντα, ό,τι χρειάζεται. 

Δοξάζω τον Θεό είτε έχω, είτε δεν έχω… 

Ο Θεός εξοικονομεί τα πάντα!


παπά-Δημήτρης Γκαγκαστάθης 
(† 29η Ιανουαρίου 1975)

Αποτέλεσμα εικόνας για π.Δημήτρης Γκαγκαστάθης

http://leimwnas.blogspot.com/2020/02/blog-post_75.html

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!