Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

«Εύρυτος»: Ο μυστηριώδης ζωγράφος που κοσμεί τοίχους της Αθήνας μέ ΗΡΩΕΣ του 1821!



Έκπληκτοι οι κάτοικοι των Αθηνών τους τελευταίους μήνες βλέπουν εμβληματικά 'γκράφιτι' μέ Έλληνες ήρωες 1821, σε διάφορα σημεία της πόλεως.



Ο ζωγράφος που υπογράφει ως «Εύρυτος» παραμένει άγνωστος. Σημειώνεται ότι ο Εύρυτος ήταν ένας πολεμιστής εκ των 300 του Λεωνίδα που πολέμησε αν και ήταν τυφλός.

Μεταξύ των έργων του καλλιτέχνη διακρίνουμε τις μορφές του Κολοκοτρώνη, Καραϊσκάκη αλλά και του Γρηγόρη Αυξεντίου και των ηρώων των Ιμίων.

Δείτε τα έργα του


Δείτε τα έργα του

 ht


https://hellasjournal.com/2021/02/evritos-o-mistiriodis-zografos-pou-kosmi-tichous-tis-athinas-me-tous-iroes-tou-1821-photo/

5 σχόλια:

  1. Μακάρι να ήταν πολλοί σαν αυτόν. Σίγουρα το ηθικό των Ελλήνων θα ήταν διαφορετικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου, εισάκουσον μου Κύριε. Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου. Πρόσχες τη φωνή της δεήσεώς μου, εν τω κεκραγέναι με προς σε. Εισάκουσόν μου, Κύριε. Κατευθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιον σου. έπαρσις των χειρών μου, θυσία εσπερινή, εισάκουσον μου Κύριε. Κύριε ἁμαρτάνων οὐ παύομαι, φιλανθρωπίας ἀξιούμενος οὐ γινώσκω, νίκησόν μου τὴν πώρωσιν, μόνε Ἀγαθέ, καὶ ἐλέησόν με. Κύριε, καὶ τὸν φόβον σου πτοοῦμαι, καὶ τὸ πονηρὸν ποιεῖν οὐ παύομαι, τίς ἐν δικαστηρίῳ τὸν δικαστὴν οὐ πτοεῖται; ἢ τὶς ἰαθῆναι βουλόμενος, τὸν ἰατρὸν παροργίζει ὡς κᾀγώ; Μακρόθυμε Κύριε, ἐπὶ τῇ ἀσθενείᾳ μου σπλαγχνίσθητι, καὶ ἐλέησόν με. Οἴμοι! τὶ ὁμοιώθην ἐγώ, τῇ ἀκάρπῳ συκῇ, καὶ πτοοῦμαι τὴν κατάραν σὺν τῇ ἐκκοπῇ, ἀλλ' ἐπουράνιε γεωργὲ Χριστὲ ὁ Θεός, τὴν χερσωθεῖσάν μου ψυχήν, καρποφόρον ἀνάδειξον, καὶ ὡς τὸν ἄσωτον Υἱόν, δέξαι με καὶ ἐλέησόν με. Τὰ πλήθη τῶν πταισμάτων μου πάριδε Κύριε, ὁ ἐκ Παρθένου τεχθείς, καὶ πάσας ἐξάλειψον τὰς ἀνομίας μου, λογισμόν μοι παρέχων ἐπιστροφῆς, ὡς μόνος φιλάνθρωπος, δέομαι καὶ ἐλέησόν με.

    == https://www.youtube.com/watch?v=auz9L3XE5nk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ των Ελλήνων, που είναι η ΠΗΓΗ ΟΛΩΝ των άλλων προβλημάτων, είναι η (προς το παρόν) χωρίς μετάνοια αποστασία τους από τον αληθινό και ζωντανό Θεό της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἡ μετάνοια ὡς μονόδρομος γιά τήν ἀντιμετώπιση τῆς σύγχρονης ἀποστασίας.

    Ἀρ­χιμανδρίτου Ἀ­θα­να­σί­ου Ἀναστασίου
    Προη­γου­μέ­νου Ἱεράς Μονής Με­γά­λου Με­τε­ώ­ρου.

    http://aktines.blogspot.com/2021/02/blog-post_54.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στο παλληκάρι. Μακάρι να τον ακολουθήσουν κι άλλοι. Όσο το κράτος κουτσουρεύει την Ιστορία μας,αυτή θα ξεπετάγεται πάνω στους τοίχους της Αθήνας μέσα από τα σκίτσα του Εύρυτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!