Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Όταν αναπολώ το παρελθόν μου και σκέφτομαι πόσο ΧΡΟΝΟ έχω χάσει σέ τ ι π ο τ έ ν ι α πράγματα...(Φ.Ντοστοφιέβσκι)

 



Όταν αναπολώ το παρελθόν μου και σκέφτομαι πόσο χρόνο έχω χάσει σε τιποτένια πράγματα, πόσο χρόνο έχω σπαταλήσει σε λάθη, τεμπελιά, σε ανικανότητα για να ζήσω.

- πόσο λίγο εκτιμούσα τη ζωή,πόσες φορές αμάρτησα ενάντια στην καρδιά και την ψυχή μου 

-τότε η καρδιά μου ματώνει.

Η ζωή είναι δώρο,η ζωή είναι ευτυχία,κάθε λεπτό μπορεί να είναι μια αιωνιότητα ευτυχίας.

Θα βρίσκομαι ανάμεσα σε ανθρώπινα πλάσματα,θα είμαι ένας άνθρωπος μεταξύ ανθρώπων, κι έτσι θα παραμείνω για πάντα.

Δεν θα χάσω το κουράγιο μου, δεν θα αποκαρδιωθώ  και δεν θα τα παρατήσω ό,τι κι αν συμβεί.

Αυτό είναι η ζωή, αυτό είναι το νόημά της, αυτό είναι το καθήκον μας.

Τώρα το αντιλαμβάνομαι και θα το θυμάμαι για πάντα.

Φιόντορ Ντοστογιέσφκι

Σάν σήμερα, το 1881, έφυγε από τήν ζωή.

Απόσπασμα από γράμμα προς τον αδερφό του, μετά τήν χάρη που του δόθηκε να μην εκτελεστεί.

https://proskynitis.blogspot.com/2021/02/blog-post_98.html

1 σχόλιο:

  1. ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΣΤV', OTI AΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 11η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ Ε Γ Κ Ρ Ι Σ Ε Ω Σ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
    ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ)ΚΑΚΟΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ, ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΑ 'ΤΡΟΛΛΣ' ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ.
    ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΚΑΝΕ, ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ, ΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΥΟ - ΤΡΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ, "ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ" Α Ρ Κ Ε Τ Ο Ι "ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ"....
    ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!