Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Είμαι ζ ω ν τ α ν ό ς, όχι νεκρός, όπως νομίζεις ! (Όσιος Βασίλειος του Οστρόγκ)




Μία ημέρα η μητέρα μου, μου ζήτησε να πάω στον Οστρόγκ λόγω κάποιου προβλήματος στο σπίτι και να πάω κάποια ευλογιά στον άγιο Βασίλειο στο Οστρογκ του Μαυροβουνίου.
Για κάποιο λόγο ήμουν αμήχανος, ακόμα και θυμωμένος και απάντησα:

«Γιατί να πάω ;» 

Αφήστε τα νεκρά οστά εν ειρήνη - άφησε τα να βρίσκονται στο σπήλαιο Οστρογκ! 

Ζήτησε καλύτερα από κάποιο ζωντανό για βοήθεια! "



Μια ημέρα πέρασε. 

Τήν νύχτα, με ένα σαφές όραμα, ο Άγιος Βασίλειος μου εμφανίστηκε, χτύπησε το πρόσωπο μου και φώναξε θυμωμένα:

«Είμαι ζωντανός, όχι νεκρός, όπως νομίζεις. Και πάψε να είσαι άπιστος - αλλά πιστός!

"Πήδησα από το κρεββάτι μου με μεγάλο φόβο, πήρα από τήν μητέρα της αυτό που είχε ετοιμάσει και το έφερα στον Άγιο Βασίλειο του Οστρογκ . 



Από τότε, πιστεύω ακράδαντα ότι οι άγιοι του Θεού είναι ζωντανοί και όχι νεκροί.


https://www.diaforetiko.gr/eimai-zontanos-ochi-nekros-opos-nomizeis-kai-papse-na-eisai-apistos-alla-pistos/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!