Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

΄Eκαvα 2 ΔΙΑΒΟΛΙΑ καί δεiτε ΤΙ έπαθα.... ( Β Ι Ν Τ Ε Ο )

 


Πριν το εμβόλιο, τον Απρίλιο 2021, είχα κάνει τις ετήσιες γενικές εξετάσεις μου και όλα, όπως κάθε χρόνο, ήταν όλα καλά. 

Μετά το εμβόλιο, τον Ιούνιο 2021, έκανα γενικές εξετάσεις πάλι, τον Οκτώβριο 2021. 

Όταν είδα τα αποτελέσματα , είπα στήν γραμματεία ότι μου έδωσαν εξετάσεις ....άλλου. 


Καμμία σχέση με τις προηγούμενες, όλα πεσμένα ή ανεβασμένα. 

Ήταν όμως οι δικές μου κι από εκεί, κατάλαβα ότι έχω σοβαρό θέμα. 

Μέχρι τον Ιανουάριο 2022 που διαγνώστηκα επίσημα με λύκο, είδα 10 ιατρούς όλων των ειδικοτήτων και ρευματολόγους φυσικά. 

Οι εξετάσεις αυτές και μόνο είπαν, πως τα μπόλια είχαν κάνει μεγάλη ζημιά.. 

Η 'pfizer' που έστειλα εξώδικο, δεν αναγνωρίζει τίποτε, για όλα φταίω εγω....ο κρατικός φορέας μου γύρισε την πλάτη και τα τρόλλια του, με παρουσίασαν ως γραφική ψεκασμένη. 

Αυτή είναι η Ν.Δ. που ψήφιζα και υποστήριζα όλα τα χρόνια που ζώ...φυσικά διαγράφτηκα απο μέλος του κόμματος, γενικά σιχάθηκα όλους τους κυβερνώντες αυτού του κόμματος.

ΧΡΥΣΗΪΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ



2 σχόλια:

  1. ΜΗΠΩΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ-ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΥΔΟΥΛΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ? ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΟΛΕΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ, ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΞΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΒΟΛΕΨΙΕΣ. ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥΣ-ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΚΙΕΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΞΑΜΕ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ. ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσα ειπώθηκαν από έγκριτους και καταξιωμένους επιστήμονες, για τις σφόδρα πιθανές συνέπειες του εμβολίου στην υγεία μας, αλλά εσύ τους θεώρησες "ψεκασμένους" και εμπιστεύθηκες τους "ειδικούς" τηλεαστέρες και πολιτικούς απατεώνες ? Τι να πω, περαστικά σου και να προσέχεις ποιόν ακούς και ποιόν ακολουθείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!