Σάββατο 27 Αυγούστου 2022

ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΗΝ ΠΙΝΕΖΑ! ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΡΕ;

Ο "ΜΕΓΑΛΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ" ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ,
ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ,
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ....

Π ρ ο κ λ η τ ι κ ό ς  καί  α μ ε τ α ν ό η τ ο ς, εμφανίστηκε ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Ηγουμενίδης που πρωταγωνίστησε σε περιστατικό με άνδρες της Τροχαίας στα Χανιά.


Πιο συγκεκριμένα, ο «αριστερός εθνοπατέρας» εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία απαντάει στα όσα ανέφερε η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Χανίων, για το περιστατικό όπου η Τροχαία αφαίρεσε τις πινακίδες και το δίπλωμα οδήγησής του, μιλώντας για προαποφασισμένη στάση των αστυνομικών που τον σταμάτησαν.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του:  “ Την 20η Αυγούστου 2022 καθώς οδηγούσα προς Χανιά με σταμάτησε ένα περιπολικό. Μόλις με πλησίασε ο αστυνομικός μου ζήτησε άδεια κυκλοφορίας, άδεια ικανότητας οδηγού, ταυτότητα και ασφάλεια.

Τους έδωσα τα έγγραφα και μεταξύ αυτών την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος σε φωτοαντίγραφο. 

Μου δήλωσαν ότι δεν αναγνωρίζουν το φωτοαντίγραφο και θέλουν το πρωτότυπο.

Τότε τους ανέφερα ότι το αυτοκίνητο είναι βουλευτικό και αυτά είναι τα έγγραφα, που μου έχουν χορηγηθεί ως νομιμοποιητικά του αυτοκινήτου από τη Βουλή.

Συμπλήρωσε την κλήση και με κάλεσε να την υπογράψω. Ανέφερε ότι πάτησα διπλή διαχωριστική γραμμή και ότι δεν έφερα μαζί μου την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

Μόλις υπέγραψα την κλήση ο δεύτερος αστυνομικός προχώρησε και αφαίρεσε τις πινακίδες του οχήματος ενώ ο πρώτος κράτησε την άδεια ικανότητας οδήγησης. 

Αν εγώ ως βουλευτής έλαβα τέτοια αντιμετώπιση, φανταστείτε ο απλός κόσμος τι βία υφίσταται…».

Απειλούσε τους αστυνομικούς!

Νωρίτερα, είχε αποκαλυφθεί πως ο βουλευτής κινούνταν στον ΒΟΑΚ, στο ύψος του κόμβου των Καλυβών, κάνοντας τέσσερις συνεχόμενες παράνομες προσπεράσεις, οδηγώντας στο αντίθετο ρεύμα. “Οι αστυνομικοί τον σταμάτησαν για να βεβαιώσουν την παράβαση, χωρίς να γνωρίζουν ποιος είναι.

Εκείνος όμως άρχισε να τους απειλεί. 

Κι εμένα με απείλησαν με μετάθεση. 

Έπεσαν τηλέφωνα, απειλές και ειρωνεία και ζήτησε την “καρατόμησή” μας. 

Τι σημαίνει πως είναι βουλευτής;

Ούτε απειλούμαι, ούτε φοβούμαι. 

Εγώ θέλω να είμαι χρήσιμος και όχι αρεστός”, είπε ο πρόεδρος των Αστυνομικών Υπαλλήλων Χανίων και διοικητής της Τροχαίας ΒΟΑΚ, Νίκος Ξανθουδάκης ο οποίος ζήτησε από τον βουλευτή να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.

https://www.epilekta.com/2022/08/blog-post_83.html

1 σχόλιο:

  1. Για την ιστορια,και για την αληθεια,ο Ξανθουδακης[υποψηφιος της ΝΔ,υποδικος σε κατι υποθεσεις με κακοφημα μπαρ]ανασκευασε και παραδεχτηκε οτι τις απειλες τις πληροφορηθηκε απο αλλου.Ειναι λυπηρο να ειστε ακριτα εμπαθεις σε μη φασιστοειδηκαι μη εγκληματικες φυσιογνωμιες του υποκοσμου.Το να υποστηριζουμε αυθαδως το παρακρατικο καθεστως του Μητσοτακη,δεν περιοποιει τιμη και σωτηρια για τη Πατριδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!