Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023

΄Ήρθα εδώ στό Μοναστήρι όχι γιά νά υψηλοφρονώ...

 


Ήρθα εδώ στο Μοναστήρι όχι για να υψηλοφρονώ. 

Ο Ίδιος ο Χριστός μας που είναι Θεός, ταπεινώθηκε πιο κάτω κι από τον τελευταίο άνθρωπο. 

Δεν ξέρω Ψαλμωδίες. 


Προσευχή μόνο κάνω μέσ’ από την καρδιά μου αυθόρμητα, με πίστη. 

Παρακαλώ τον Όσιο:

- Όσιέ μου, όποιοι πατούν το πόδι στην Μονή μας, να τους δίνης το αίτημά τους.

Έχω χαρά που ο Θεός με έταξε εδώ, να προσφέρω ό,τι μπορώ στους αδελφούς μου. 

Ένα λόγο ενισχυτικό, τα πνευματικά, δηλαδή την προσευχή, την Λειτουργία μας, την ελεημοσύνη, την διακονία. 

Ο Κύριος μου τα δίνει εκατονταπλάσια.

Όσιος Ιάκωβος Τσαλίκης (♰ 22 Νοεμβρίου)
Από το βιβλίο: “Ο Γέρων Ιάκωβος (Διηγήσεις - Νουθεσίες - Μαρτυρίες)“ Έκδοση “Ενωμένη Ρωμηοσύνη“

2 σχόλια:

  1. Τήν ευχούλα σου νά έχουμε Άγιε του Θεού Ιάκωβε!
    Ο επιλεγόμενος 'μέ συγχωρείτε' !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου: Οἰκονομία μπορεῖ νά ἐφαρμοσθεῖ ὅταν δὲν γίνεται παράβαση τοῦ θελήματος τοῦ Θεοῦ.

    https://www.youtube.com/watch?v=xDNZ1ggE1EY

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!