Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Άγιε Αχίλλιε προστάτη των Πρεσπών πρέσβευε υπέρ ημών! - Το συγκινητικό γράμμα του μικρού Παντελή για τη Μακεδονία μας!!!



Σχόλιο: Διαβάζοντας αυτό το συγκινητικό γράμμα του μικρού Παντελάκη, που μας έστειλε η μητέρα του κ. Ειρήνη από ένα χωριό της Μακεδονίας, μας γεννήθηκε μια ιδέα. 

Να προσευχηθούμε ταπεινά στον Άγιο Αχίλλιο, προστάτη των Πρεσπών, να σταματήσει τους παραχαράκτες τις ιστορίας και να λάμψει η αλήθεια. 

Όπως έλαμψε στην πρώτη Οικουμενική σύνοδο, όταν ο Άγιος κατόπιν προσευχής έκανε να αναβλύσει έλαιο από μια πέτρα, μπρος στον αιρεσιάρχη Άρειο, ξεσκεπάζοντας με αυτόν τον θαυμαστό τρόπο την πλάνη και το ψεύδος του. 

Παρακαλούμε τους άγιους Ιερείς μας, αν μπορούν, να τελέσουν έκτακτα την παράκληση του Αγίου Αχιλλίου στους ιερούς ναούς το Σάββατο εσπέρας 16/6 ή να ψάλουν το απολυτίκιο του Αγίου κατά τη Θεία λειτουργία της Κυριακής, καλώντας τον πιστό λαό σε προσευχή και εγρήγορση.


Ἦχος γ´. Θείας πίστεως.

Χαί­ρει ἔ­χου­σα ἡ Θεσ­σα­λί­α, σέ ἀ­κοί­μη­τον φρου­ρόν προ­στά­την, καί τῆς Λα­ρί­σης ἡ πό­λις ἀ­δά­μα­ντα, ἡ ᾿Εκ­κ­λη­σί­α τήν εὔ­η­χον σάλ­πιγ­γα τό τοῦ Υἱ­οῦ ὁ­μού­σι­ον κη­ρύ­ξα­σα. Πά­τερ ἅ­γι­ε, ῾Ι­ε­ράρ­χα ᾿Α­χίλ­λι­ε, Χρι­στόν τόν Θε­όν ἱ­κέ­τευ­ε, δω­ρή­σα­σθαι εἰ­ρή­νην ταῖς ψυ­χαῖς ἡ­μῶν.

Ας μην ξεχάσουμε και τον Άγιο Γερμανό που είναι  ο δεύτερος  προστάτης της περιοχής. Επίσης, όποιος θέλει, μπορεί να κάνει την παράκληση των Αγίων στο σπίτι του σε οποιαδήποτε ώρα κρίνει αυτός. Αν πάλι δεν υπάρχει ο παρακλητικός κανόνας τους, τότε μπορούμε να κάνουμε παράκληση σε οποιονδήποτε Άγιο η  στην Κυρία Θεοτόκο, ώστε να τους "ενημερώσουν" έγκαιρα! 


Ζει  Κύριος ο Θεός!


Άγιε μου Αχίλλιε γεια σου.

 
Είμαι ο  Παντελάκης  και σε αγαπώ πολύ. Η μητέρα και ο Πατέρας μου σε αγαπάνε, γιατί μας έχεις κάνει πολλά καλά. Δεν γνωρίζω περισσότερα, αλλά είμαι σίγουρος πως εσύ τα ξέρεις καλύτερα από όλους κι αυτό με κάνει χαρούμενο.

  Άγιε μου, να ξέρεις πως έχω το μικρό εικόνισμά σου στο μαξιλαράκι που μου χάρισε η γιαγιά μου. Σε έβαλε σε μια μικρή ραμμένη θήκη για να με φυλάς τις νύχτες. Εγώ όμως, σε παίρνω κάθε πρωί μαζί μου στο σχολειό, να με φυλάς και εκεί. Θέλω να σου ζητήσω μια μικρή χάρη. Σε παρακαλώ να φυλάξεις τη Μακεδονία μας από ανθρώπους που θέλουν να την κλέψουν. Ξέρω, πως οι άνθρωποι που πάνε στην Εκκλησιά μας έχουν καλοσύνη. Το ξέρω, γιατί ντύνομαι κάθε Κυριακή πρωί παπαδάκι και τους βλέπω να λάμπουν τα πρόσωπά τους . Και πιο πολύ όταν μας δίνει τη Θεία κοινωνία ο παπά- Χαρίτων. 

Αυτοί που θέλουν να κάνουν κακό στην πατρίδα μας δεν είναι χαρούμενοι. Δεν γελάνε, δεν λάμπει το πρόσωπό τους από χαρά.  Άγιέ μου θέλω να τους βοηθήσεις να γίνουν κι αυτοί καλοί άνθρωποι και να μη λένε ψέμματα. Άκουσα από τον πατέρα πως αυτή την Κυριακή θα μαζευτούν σε μια περιοχή που τη λένε Πρέσπες. Δεν έχω πάει ποτέ. Αλλά την ξέρω, γιατί εκεί σε πήγαν οι Βούλγαροι. Αφού, πρώτα σε έκλεψαν από την πόλη της Λάρισας. Μου διάβασε η μητέρα μου την ιστορία σου ένα βράδυ. Εκεί λοιπόν θα συζητήσουν, πώς θα παραδώσουν οι δικοί μας τη Μακεδονία στους κλέφτες. Άγιέ μου Αχίλλιε μην τους αφήσεις να κάνουν τέτοιο κακό. Ξέρω πως μπορείς να το κάνεις. Γιατί εσύ προστατεύεις τον τόπο,  αλλά  και τους ανθρώπους μας που ζουν εκεί.

Την Κυριακή το πρωί θα το πω στον παπά-Χαρίτωνα να ψάλει το απολυτίκιο σου. Θα του πω ακόμα να γονατίσουμε και να σε παρακαλέσουμε όλοι μαζί. Ο πατέρας, η μητέρα, τα αδέρφια μου και η γιαγιά. Θα σηκώσω και τον παππού, που είναι άρρωστος. Άμα του το πω θα καταλάβει και θα έρθει κι αυτός. Αλλά και τα παιδιά που είμαστε μαζί κι όλος ο κόσμος που αγαπά τη Μακεδονία μας. Εσύ  Άγιε μου μπορείς να βρεις έναν τρόπο και να τους σταματήσεις. Να δώσεις πολλούς χαιρετισμούς και στον Άγιο Γερμανό λέει η μητέρα.                   
Σε ευχαριστώ και σ΄αγαπώ πολύ.


Ο φίλος σου ο Παντελάκης.


[Πηγή]https://ellasnafs.blogspot.com/2018/06/blog-post_837.html
«Τριβέλι Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!