Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

Η θ υ σ ί α του κληρικού ΥΠΕΡ του ποιμνίου..... ( Μήν τό ΧΑΣΕΤΕ! )


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ :

Μου είπαν, ένας Ιερέας ανεμβολιαστος ήταν διασωληνομένος και οι γιατροί που τόν επισκέπτονταν μέ τούς νοσοκόμους λέγανε: καλά να πάθει! 



Έφυγε η ψυχή του καί βλέπει τον Χριστό καί Του λέει: ποιός είμαι εγώ Κύριε να σε δω; 

Και του απαντά: επειδή μεταλάμβανες κρυφά τα παιδιά μου, αλλά τώρα θα γυρίσεις πίσω. 

Όχι Του λέει ο Παπάς, εδώ είναι ωραία και ο Χριστός του είπε: 

Πρέπει να γυρίσεις, να βοηθήσεις τα παιδιά μου. 

Ο Ιερέας δεν έκανε ιδιαίτερη πνευματική ζωή, αλλά θυσιάζονταν για το ποίμνιο.

1 σχόλιο:

  1. Καρδίαν καθαράν ευθείαν και ευγνωμονούσαν κτίσον εν εμοί.....
    Καρδίαν συντετριμένην και τεταπεινωμένην ο Θεός ούκ εξωδενώσει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!