Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

O (Stalin-) Kούλης π ο υ λ ά “Υγεία” καί ....παραλύσεις σέ δόσεις! Δειτε ΠΩΣ σ α κ ά τ ε ψ ε άλλον έναν νέο!!!....

Δώσε ΚΟΥΛΗ  ενέσεις στο λαό να βελονιστούνε όλοι. Η χαρά του ....μαζόχα δηλαδή. 

Για να νομίζουν οτι θα ειναι  πλέον ελεύθεροι! Η ελευθερία δίνεται σε δόσεις. 

Εμβολιάστε  τους παντες, ενω οι Χώρες στην Ευρώπη ακόμη και το Ισραήλ κάνουν πισω σε ολα..


Δειτε εδω πως κατάντησε αλλον εναν νεο….που ακουσε το Κουλη και τους .....“ειδικούς επιστημονες” Τσιορδα, Μαγιορκινη, Βασιλακόπουλο, Παγώνη!!!

ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ 'ΜΠΕΛ' στο ΠΡΟΣΩΠΟ

ΓΙΑΝΝΗΣ: Νομίζω λοιπόν πως ήρθε η ώρα να πω μερικά πράγματα κ γώ… 

Όπως όλοι ξέρετε εξ αρχής φοβόμουν το εμβόλιο κ είχα τους δισταγμούς μου για να το κάνω…

Μετά όμως από προτροπή των γιατρών του κύκλου μου κ θέλοντας πλέον να επιστρέψουμε κ πάλι στη «κανονικότητα» αποφάσισα να πάω να το κάνω στις 1/12/21…

Δεν ήθελα να είμαι «αρνητής» δεν ήθελα να είμαι καχύποπτος, είπα να εμπιστευτώ τους επιστήμονες κ να μεριμνήσω για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού μας, να τονίσω πως στα 2 χρόνια που διανύουμε την περίοδο του Κορονοϊού δε κόλλησα ποτε… ΔΥΣΤΥΧΩΣ κακώς το έκανα…

Στις 50 μέρες από τον εμβολιασμό μου παρουσίασα μια ασθένεια η οποία ονομάζεται «Παρεση προσωπικού νεύρου» η αλλιώς νόσο του 'Μπελ'!

Πρόκειται για ένα νευρολογικό πρόβλημα να τονίσω πως ουδέποτε μέχρι τότε είχα κάποιο πρόβλημα η κάποια κληρονομικότητα σε σχέση με όλα αυτά…

Αποτέλεσμα λοιπόν είναι να έχει παραλύσει το μισό μου πρόσωπο να μη μπορώ να φάω η να δω σωστά…
Δε μπορώ να κάνω τη δουλειά μου κ γενικότερα άλλαξε όλη μου η ζωή μέσα σε μια νύχτα παίρνω ένα σκασμό φάρμακα κ κανεις δε ξέρει να μου πει αν θα επανέλθει ποτε κ σε τι ποσοστό…
ΚΑΙ ρωτώ τώρα εγώ όλους εσάς που μου λέγατε άντε ρε ψεκασμένε κ ότι επρόκειτο για θεωρίες συνομωσίας τι γίνεται τώρα ; Ποιος θα με καλύψει εμένα ; Τις θεραπείες που κοστίζουν ένα σωρό λεφτά ποιος θα τις πληρώσει ; Θα έπανερθω η θα μείνω σακάτης ; Την ευθύνη για οολο αυτό ποιος την αναλαμβάνει ; Ήμουν υγιέστατος κ ξαφνικά αυτό…

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ……ΠΟΥ Η ΜΑΝΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΥΟΦΟΡΟΥΣΕ ..ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΗ!!!
ΠΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΑΙ ΤΙΣ 1000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΑΚΙΔΕΣ ΘΑ ΣΕ ΦΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ????

Ισραήλ: «Καμία ιατρική λογική στα πιστοποιητικά covid! Κάνουν ΖΗΜΙΑ, θα τα καταργήσουμε»

Θανατηφόρες παρτίδες στα εμβόλια τους ..Προγραμματισμένο πείραμα αναφέρει η Dr Τζειν Ρούμπι (Video)

Γερμανός Γιατρός και π.Βουλευτής: Τα εμβόλια ειναι Ρώσικη Ρουλέτα

Κροάτης Ευρωβουλευτής σε Μακρόν: Η Θανατική ποινη υπάρχει με τα εμβόλια!!(Video)

Αστυνομίες & Εισαγγελίες ασκούν διώξεις κατα Πολιτικών για τα μετρα και οι Χώρες τα παίρνουν πίσω!!(Video)

Στο Fox News ερευνήτρια δήλωσε οτι τα εμβόλια COVID μπορούν να οδηγήσουν σε νευροεκφυλιστικές ασθένειες.(Video)

 

Αποκάλυψε οτι εχουν υδροξείδιο του γραφενίου τα σκευάσματα και τον Δολοφόνησαν..

David Pujadas(Παρουσιαστής Tv) : τα εμβόλια αύξησαν την επιδημία. Οι πιο εμβολιασμένες χώρες έχουν και τα περισσότερα κρούσματα!

Μοντανιέ:«Δεν είναι εμβόλια ειναι δηλητήρια» – Ομιλία στο κοινοβούλιο του Λουξεμβούργου

Επισημα στοιχεία Αγγλίας & Γερμανιας σοκάρουν:Οι περισσότεροι από τους «πλήρως εμβολιασμένους» θα έχουν πλήρες σύνδρομο επίκτητης ανοσοανεπάρκειας

Γερμανική ερευνα σε αιμα εμβολιασμένων:Η δομή ομως του αίματος των εμβολιασμένων αλλαζει τρομακτικά & επικίνδυνα (Video)!!

Dr Morgan Wallace: Οποιος πέθανε απο covid ειναι ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΣ!!! (Video)

Γιατροί απο ΚΑΝΑΔΑ : Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο εμβόλιο που έχει κυκλοφορήσει ποτέ – Στόχος τα παιδιά μας

Dr S.Bhakdi: Επιστημονικά απεδείχθη οτι με τα Γονιδιακά εμβόλια ενέσεις- ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!! (Video & link)

Αποκάλυψη: Ισπανική ομάδα αποκάλυψε μεσα στα εμβόλια μικροτεχνολογία και μiκρο-ρούτερ!!!(Video)

Πρ Ερευνήτρια στον Π.Ο.Υ : «Είναι όλοι τους διεφθαρμένοι Κυβερνήσεις Γιατροί κ.α Εγληματικό να συνεχίζουν τους εμβολιασμούς!!

Λιπιδικά φλεγμονώδη νανοσωματίδια απαγορευμένα για άνθρωπο έχουν μεσα τα εμβόλια καταγράφει μελέτη!!!

34.000 ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & 3.120.439 ΣΑΚΑΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

https://amazonios.net/o-koylis-poyla-quot-ygeia-quot-kai-paralyseis-se-doseis-deite-pos-sakatepse-allon-enan-neo/#comment-6786

3 σχόλια:

  1. ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΘΥΜΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ"ΚΟΝΟΜΑΣ"ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ!!!Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Όπως όλοι ξέρετε εξ αρχής φοβόμουν το εμβόλιο κ είχα τους δισταγμούς μου για να το κάνω…

    (...)

    Δεν ήθελα να είμαι «αρνητής» δεν ήθελα να είμαι καχύποπτος...."

    Περαστικα στον ανθρωπο,αλλα ηθελετα και παθετα ...

    Πυραυλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1000 ΦΟΡΕΣ ΑΡΝΗΤΗΣ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΠΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΡΝΗΤΗΣ ΡΕ, ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!