Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

Θ Α Υ Μ Α Σ Τ Ο γεγονός....

 

«Ένας παλιός πιστός από την Αντιόχεια εμφανίστηκε στον ιερέα της εκκλησίας του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου μετά τον θάνατό του.

 Ο ιερέας τον ρώτησε: «Ποιος είσαι;».


 Ο γέρος απάντησε: Είμαι ο τσαγκάρης που σου έφτιαχνα σανδάλια όταν ήσουν μικρός.

 Και πώς έγινες προάγγελος του θελήματος του Θεού;

 Με τη χάρη του Θεού, Πατέρα, έχω μόνο τρία καλά πράγματα στη ζωή μου.

 Πρώτον: Δεν έκρινα ποτέ κανέναν.

 Δεύτερον: Έδωσα καρπούς από τα δέντρα μου σε όλα τα παιδιά στο δρόμο.

 Και τρία: Είπα σε κάθε άνθρωπο που είδα: «Κύριε, ελέησέ τον».  Αυτό είναι όλο.

 Και στη φοβερή κρίση, περίπου επτά χιλιάδες άνθρωποι, που είχαν αποκοιμηθεί πριν από εμένα, μαρτύρησαν ότι είχαν λάβει το έλεος του Θεού με τις ανάξιες προσευχές μου».

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/06/blog-post_484.html

3 σχόλια:

  1. Καλή η θεωρία, όμως εφαρμόστε αυτά που γράφει το άρθρο στους τούρκους και οι Ελληνες παύουν να υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι Έλληνες, εάν υποθετικά παύσουν να υπάρχουν (αυτό όμως ΔΕΝ θα συμβεί), θα οφείλεται ΜΟΝΟ στο ότι αποστάτησαν χωρίς μετάνοια, από τον αληθινό Θεό της Εκκλησίας, διότι βυθίστηκαν μέσα σε πολλές "νομιμοποιημένες" φοβερές και δαιμονικές αμαρτίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσιος Ιερώνυμος της Αιγίνης: Παρακάλεσε τον Θεό, εις ανθρώπους μη εμπιστεύεσαι, μη ελπίζεις.

    https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/05/o_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!