Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

"Ο δ ο λ ο φ ό ν ο ς του γιού μου, που εξακολουθεί να θεωρείται ...αθώος, άφησε την χώρα του, επειδή υπήρξε πόλεμος και ήρθε εδώ για να έχει ειρήνη", λέει ο πατέρας του (σφαγιασθέντος!) Baptiste.

"Δυστυχώς σκότωσε το γιό μου, δεν είναι η ειρήνη αυτό που έψαχνε, είναι ένας άλλος  π ό λ ε μ ο ς   που έφερε. 


Είμαι θυμωμένος γιατί το κράτος θα έπρεπε να έχει προστατεύσει το γιο μου, η κυβέρνηση θα έπρεπε να έχει προστατεύσει το γιο μου, επειδή δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε ανθρώπους σαν αυτούς να ενεργούν κατ’ αυτόν τον τρόπο. 

Αποτέλεσμα εικόνας για jeune fils Baptiste il est mor
ΠOTE MA ΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ...ΜΙΣΟ
(ΒΟΘΡΟ-)ΚΑΝΑΛΟ, ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΟΥΤΕ ΝΑ
ΔΕΙΞΕΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ, ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΑΓΡΙΟΤΑΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΡΟΠΟ, ΑΠΟ ΑΣΥΔΟΤΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ
ΣΤΗΝ (ΠΑΡΑΛΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ) Γ Α Λ Λ Ι Α...
(ΟΥΤΕ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΠΟΥ ΞΕΣΠΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ!)


Σχετική εικόνα

"Δεν έκαναν τίποτα, τίποτα, ούτε καν οι ειδήσεις, ούτε καν μια χειρονομία, τίποτα. 

Είναι κρίμα, είμαι Γάλλος, είναι ντροπή, ντροπή για τη χώρα μου, είμαι αηδιασμένος", λέει ο πατέρας του (βλ. 'video' κάτω).





Παντού τα ίδια! 
Σε ολόκληρη την Ευρώπη!




Ένας 19χρονος Γάλλος έφηβος δολοφονήθηκε βάναυσα στο σπίτι ενός φίλου, όταν ένας «πρόσφυγας» παραπονέθηκε για ...έντονο θόρυβο. 

Το θύμα, με το όνομα Baptiste, εγκατέλειπε το διαμέρισμα ενός φίλου, όταν ένας ξένος τον συνάντησε στη σκάλα και άρχισε να του φωνάζει για τον υπερβολικό θόρυβο.

Σχετική εικόνα

Ο Baptiste και ένας φίλος του είπαν στον άνδρα ότι «δεν είχαν καμμία σχέση με αυτό». 

Σχετική εικόνα
Τότε ο ξένος ξαφνικά  έβγαλε ένα μαχαίρι και του επιτέθηκε, μαχαιρώνοντάς τον οκτώ φορές στον λαιμό και δεκαπέντε φορές στο υπόλοιπο σώμα. 

Σχετική εικόνα

Παρά τον τρόμο του, ο φίλος του κατάφερε να παρέμβει, αλλά η βοήθεια ήρθε πολύ αργά για τον 19χρονο Γάλλο...

Σχετική εικόνα









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!