Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΗΡΩΑ: ΤΟ’ ΦΑΓΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ! (ΒΙΝΤΕΟ)



Μνημόσυνο στην μνήμη του ακόμα άταφου (!!!) ΗΡΩΑ Κωνσταντίνου Κατσίφα, έγινε σήμερα στην εκκλησία του Αγίου Αθανασίου στις Βουλιαράτες και βγαίνοντας από την εκκλησία η τραγική μητέρα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον πόνο και την οργή της: «Ο Κωνσταντίνος μου θα μείνει ήρωας! 
Και θα γίνω μια μάνα σκληρή. 
Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα παιδιά μου. 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΤΣΙΦΑΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΤΣΙΦΑΣ

Για τον λεβέντη μου για το παλικάρι μου που μου το έφαγαν. 

Μου το φαγαν οι αλήτες οι Αλβανοί. 

Οι αλήτες! 

Θέλω να προστατεύσετε τα δικαιώματά μας. 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΤΣΙΦΑΣ

Όλο τον χειμώνα μας ανοίγουν τα σπίτια. 

Θα τα πω Γιάννη μου, να δικαιωθεί το παιδί μου. 

Ο λεβέντης μου! 

Αγαπούσε το χωριό του! 
Αγαπούσε την Βόρεια Ήπειρο».

Κι ενώ συμβαίνει αυτό το πρωτοφανές στα χρονικά αίσχος, να μην παραδίδει το κράτος των τυράννων και δολοφόνων του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού στην οικογένεια το σώμα του ΗΡΩΑ για να το θάψει, η «ελληνική» κυβέρνηση και τα κόμματα του λεγόμενου «συνταγματικού» τόξου, δε βγάζουν άχνα για την φοβερή αυτή ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!

Σχετική εικόνα


Σχετική εικόνα

[ΠΗΓΗ:'εθνικισμός']

"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!