Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

ΕΛΛΗΝΙΔΑ 80 ΕΤΩΝ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: Φοβάστε! Αυτό είναι το πρόβλημά σας. Φοβάστε γιατί μεγαλώσατε αμφισβητώντας τα πάντα και το μικρόβιο πέρασε στην ύπαρξη σας.



Συζητούσα σήμερα το μεσημέρι με την μητέρα μου τα πολιτικά γεγονότα μετά και την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών. 

Να τονίσω εδώ πως η μητέρα μου, αν και πλησιάζει τα 80, έχει την τάση να το παίζει άτυπη γραμματέας μου. Παλαιότερα μου αγόραζε όλες τις εφημερίδες και μου τις έφερνε στο γραφείο μου (όταν διατηρούσα γραφείο δίπλα στο πατρικό μου).
Πλέον ακούει διάφορες εκπομπές στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, σημειώνει και μετά μου τηλεφωνεί για να τα ψάξω στο διαδίκτυο. 



Σήμερα λοιπόν ανάμεσα στα υπόλοιπα της είπα πως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχεί οργή, θυμός, θλίψη, πολλοί έχουν βάλει μαύρες σημαίες, άλλοι είναι απογοητευμένοι, άλλοι βρίζουν. 

Τότε θύμωσε και μου είπε, ότι η γενιά μου είναι ηλίθια που κάθεται και μυξοκλαίει γιατί 153 ανιστόρητοι και απάτριδες έβαλαν μια υπογραφή. 
Εκνευρισμένη της απάντησα και τι θες ρε μάνα να κάνουμε;

Μεταφέρω αυτούσιο ό,τι μου είπε και υποκλίνομαι στη σοφία μιας γυναίκας που πήγε μέχρι την Τετάρτη Δημοτικού.

«Φοβάστε! Αυτό είναι το πρόβλημά σας. Φοβάστε γιατί μεγαλώσατε αμφισβητώντας τα πάντα και το μικρόβιο πέρασε στην ύπαρξη σας. 
Φτάσατε να αμφισβητείτε ακόμη και την ικανότητά σας να διατηρήσετε τον πολιτισμό και τις αξίες και βρίσκετε ως άλλοθι για τον φόβο 153 που έβαλαν μια τζίφρα. 

Όμως οι αγώνες που έγιναν με αίμα, δεν φοβούνται τις τζίφρες. Ούτε οι καρδιές φοβούνται. »......

Γιώτα Χουλιάρα 

https://scripta---manent.blogspot.com/2019/01/80.html
& http://www.oparlapipas.gr/

"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!