Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Κ Α Π Ο Τ Ε ........




Αποτέλεσμα εικόνας για ελληνας ηρωας τσολιας

Κάποτε ήμουν Έλλην Ηπειρώτης, 1914..
Υποχώρησα και δέχτηκα να με ονομάσουν βόρειο-Ηπειρωτη, το 1923..
Μου είπαν πως έτσι θα εξασφαλίσουν όλα μου τα δικαιώματα..
Να μην φοβάμαι..
Έπεσα και κοιμήθηκα...
Ξύπνησα το 1945 για να ανακαλύψω ότι ήμουν μειονοτικος...
(Το τι μειονότητα δεν το έλεγαν)
Ξανακοιμήθηκα και ξύπνησα το 1991 Αλβανός...

Κάποτε ήμουν Έλλην Κύπριος...
Μου είπαν να δεχτώ ότι υπάρχουν και Τούρκοι στο νησί και πως δεν είναι σωστό να μη νιώθουν κι αυτοί ίσοι...
Το δέχτηκα...
Τι κι αν ήταν το ίδιο μου το αίμα εξισλαμισμένο με τη βία..

Έπεσα πάλι και κοιμήθηκα...
Ξύπνησα ΕλληνοΚύπριος...
Ο αδερφός μου ΤουρκοΚύπριος...
Τώρα μου λένε να μην λέω πως είμαι Έλληνας...

Κάνει κακό στην ειρήνη και την ευημερία της Ανατολικής Μεσογείου...
Έτσι κι εγώ λέω ότι είμαι Κύπριος...
Σκέτο...
Νιώθω όμορφα που μου χαϊδεύουν οι ξένοι την πλάτη...

Κάποτε ήμουν Ίμβριος, Τενεδιος, Κωνσταντινοπολίτης...
Μου είπαν μη φοβάσαι...
Έχεις στάτους μειονότητας...
Όλα καλά θα πάνε...
Σήμερα ζω στην Αθήνα...

Τα ξαδέρφια μου ζουν ακόμα στην πόλεις Αλικαρνασσό και Σμύρνη ...........

Κάποτε ήμουν Μακεδόνας...........
Μου είπαν πως αυτό δεν ευχαριστεί τους σχεδιασμούς των φίλων μας των Γερμανών............
Και εγώ σαν καλό παιδί που είμαι και που αγαπά όλο τον κόσμο άλλαξα όνομα..............
Ευτυχώς που με χίλια ζόρια μου επέτρεψαν να λέγομαι ΝοτιοΜακεδόνας.............

Κάποτε.................

1 σχόλιο:

  1. Επιπλέον μείωση μιας κατώτατης κοινωνίας
    Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2019

    Πρόσφατα, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση η… αύξηση του «κατώτατου μισθού». Φυσικά δεν μας κάνει εντύπωση η παλαιοκομματική τακτική του δήθεν «νέου» πολιτικού αέρα της αριστεράς, να ανακοινώνει αυξήσεις μισθών, προεκλογικά.

    Γιατί δεν νομίζω να αμφιβάλλει κανείς, πως βρισκόμαστε σε μια προεκλογική περίοδο! Οι εκλογές μπορεί να ανακοινωθούν ανά πάσα στιγμή, καθότι η πλασματική πλειοψηφία του ενός βουλευτή είναι προφανώς εύθραυστη και τα ποικίλα «πολιτικά θρίλερ» στα οποία μας έχει ρίξει η κυβέρνηση, πολλά και σημαντικά.

    Δεν μας κάνει καθόλου εντύπωση, ούτε η παραπλανητική ανακοίνωση μιας αύξησης του κατωτάτου μισθού.

    Γιατί είναι παραπλανητική; Γιατί ανήκει στον κανόνα εκείνων των μέτρων, που ανακοινώνονται για να… ζουν στην τηλεόραση, και μόλις κλείνει η κάμερα των τηλεοπτικών studios, να εξαφανίζονται αυτομάτως στην πραγματική ζωή. Είναι ένα μέτρο, τζούφιο, χωρίς ουσία, κάλπικο σαν κι αυτούς που το εμπνεύσθηκαν.

    Το υποτιθέμενο όφελος από την αύξηση του κατώτατου μισθού, δεν στέκει μόνο του στην οικονομία και πρέπει να συσχετιστεί κυρίως με το ύψος του αφορολόγητου ποσού. Κοντολογίς, οι εργαζόμενοι πριν την αύξηση δεν πλήρωναν φόρο ενώ μετά την αύξηση θα πληρώνουν!

    Η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει, μείωση του αφορολόγητου ορίου από την 1η Ιανουαρίου 2020.

    Η αύξηση του κατώτατου μισθού κατά 11% από 1/2/2019, θα διαμορφώσει τους μισθούς ως εξής: τα 586,00€ μεικτά θα γίνουν 650,00€ μεικτά μηνιαίως.

    Αυτό θα οδηγήσει εφέτος σε 9.036,00€ ετήσιο εισόδημα του εργαζομένου που αμείβεται με τον κατώτατο μισθό. Συγκρίνοντας με το 2018 ο εν λόγω εργαζόμενος παίρνει 832,00€ παραπάνω!

    Το 2020 ο ίδιος υπάλληλος θα έχει ετήσιες αποδοχές 9.100,00€, από 8.204,00€ το 2018.

    Ωστόσο, από την 1/1/2020 θα ισχύσει το νέο μειωμένο αφορολόγητο. Ένα αφορολόγητο, που οι «θεσμοί» θεωρούν «απαραίτητο προαπαιτούμενο». Δηλαδή αδιαπραγμάτευτο !

    Μιλώντας με ενδεικτικά (βεβαίως) ποσά, θα συμβούν τα κάτωθι:

    Για τον άγαμο υπάλληλο, το αφορολόγητο όριο θα μειωθεί από 8.636,00€, σε 5.685,00€ και στη συνέχεια, θα μειωθεί η έκπτωση φόρου από 1.900,00€ σε 1.250,00€.

    Για τον έγγαμο υπάλληλο με ένα παιδί η έκπτωση φόρου θα μειωθεί από τα 1.950,00€ σε 1.300,00€, ενώ για τον έγγαμο με δύο παιδιά η μείωση του φόρου θα γίνει από 2.000,00€ σε 1.350,00€. Για φορολογούμενους με τρία και άνω παιδιά η έκπτωση φόρου θα μειωθεί από 2.100,00€ σε 1.450,00€.

    Στο σχέδιο της μείωσης του αφορολογήτου στα 5.685,00€ - 6.591,00€ το 2020, ο μισθωτός ιδιωτικού τομέα που αμείβεται με τον κατώτατο μισθό (ετήσιο εισόδημα 9.100,00€) θα κληθεί να πληρώσει φόρο 730,00€ για το εισόδημά του!!!

    Ο ίδιος εργαζόμενος έως σήμερα δεν πλήρωνε φόρο (!!)

    Μετά λοιπόν την αλλαγή ορίων του αφορολόγητου, το καθαρό όφελος θα είναι σε ετήσια βάση 166€ ετησίως (896,00€ διαφορά αποδοχών-730,00€ φόρος).

    Συνεπώς, στην τσέπη θα μπαίνουν 13,8€ μηνιαίως, δηλαδή, μόλις 0,55€ ημερησίως.

    Η κυβέρνηση στοχεύει στο ότι, το 2020 δεν θα βρίσκεται στην εξουσία, οπότε πανεύκολα και ανέξοδα θα μπορεί να βγάζει ανθρωπιστικές και φιλολαϊκές κορώνες του τύπου: «εμείς αυξήσαμε τον μισθό κι εσείς εφαρμόζετε μείωση αφορολόγητου και μειώνετε το πραγματικό εισόδημα». Αντιπαραθέσεις που έχουμε ακούσει πάμπολλες φορές στο παρελθόν από τους άθλιους πολιτικάντηδες.

    Η κυβέρνηση της δήθεν «προοδευτικής» και δήθεν «δημοκρατικής» αριστεράς, εξαγγέλλοντας τέτοια μέτρα, μας δείχνει την γνώμη που έχει για την ελληνική κοινωνία :

    Μας θεωρούν, λοβοτομημένους!

    Μας θεωρούν αγράμματους, αστοιχείωτους και ηλιθίους!

    Δεν εξηγείται αλλιώς, μια τόσο χοντροκομμένη κοροϊδία.

    Οι πολίτες πρέπει να ξεκαθαρίσουν στο μυαλό τους, πως με τον Λαό, είναι μόνον ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή, που με την στήριξη του, θα καυτηριάσει τους λαοπλάνους και θα εφαρμόσει το μοντέλο Εθνικής Οικονομίας του προγράμματός της, φέρνοντας πραγματική οικονομική ανάπτυξη στην χώρα.

    Χρυσή Αυγή να ξεβρωμίσει ο τόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!