Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

'ΕΥΛΟΓΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ' - 'MY SOUL PRAISES THE LORD'.



Αποτέλεσμα εικόνας για ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Σχετική εικόνα





11,6 χιλ. συνδρομητές
ΕΓΓΡΑΦΗ

ΨΑΛΜΟΣ 102: Ευλόγει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον καί, πάντα τὰ ἐντός μου, τὸ ὄνομα τὸ ἅγιον αὐτοῦ... Δοξα...Και Νυν... Ευλόγει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον καί, πάντα τὰ ἐντός μου, τὸ ὄνομα τὸ ἅγιον αὐτοῦ, ευλογητος ει Κυριε. Δοξα τω Πατρι και τω Υιω και τω Αγιω Πνευματι ΨΑΛΜΟΣ 145 : Αίνει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον· 2 αἰνέσω Κύριον ἐν τῇ ζωῇ μου, ψαλῶ τῷ Θεῷ μου ἕως ὑπάρχω.... Και Νυν... Ο Μονογενης Υιος και Λογος του Θεου...

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!