Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

1821, μια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που κ ε ρ δ ή θ η κ ε ! - 2020, μια ΣΚΛΑΒΙΑ που ε π ι β λ ή θ η κ ε !!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ηρωεσ του 1821


Αποτέλεσμα εικόνας για ηρωεσ του 1821








ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΒΟΛΩΝ:

Η διαφορά προβολών ξεκίνησε στα 55 πρώτα λεπτά στις 1370 προβολές.
*****
25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821, ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΗΘΗΚΕ !!!

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2020, ΜΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ !!!
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ !!!

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2020,
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ, ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ "ΧΛΙΑΡΟΥΣ" ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΠΕΤΡΕΨΕ" Ο ΘΕΟΣ;
Από τα απομνημόνευμα των Ηρώων της Ελληνικής Επανάστασης του 1821: ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ:
"Γλυκώτερον πράμα δεν είναι άλλο από την πατρίδα και θρησκεία.
Όταν δι᾿ αυτά τον άνθρωπον δεν τον τύπτη η συνείδησή του, αλλά τα δουλεύη ως τίμιος και τα προσκυνή, είναι ο πλέον ευτυχής και πλέον πλούσιος."
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ: "Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε ΠΡΩΤΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ" ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΑΟΥΛΗΣ:
"Μία δύναμις με άρπαξε από την λιτανεία πριν φύγουμε από τα Ψαρά για την Χίο. Μία δύναμις θεϊκή με γιγάντωσε… Αυτή η θεία δύναμις μου έδωσε θάρρος δια να φθάσω με το πυρπολικό μου στην τουρκική Ναυαρχίδα…
"Ο Έφορος της Ελλάδος Θεός ενέπνευσεν εις τας καρδίας των εχθρών μας άκραν δειλίαν και φόβον.
Ελπίζω δε εντός ολίγου, με την βοήθειαν του Τιμίου Σταυρού και των θεοπειθών της πατρίδος ευχών, να σας χαροποιήσω…" ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΑΡΗΣ: Οι Τούρκοι ήταν τόσοι, ώστε εάν έπτυον επάνω μας θα μας έπνιγαν αναμφιβόλως…
Ο δεύτερος και μόνος υιός μου, 14ετής την ηλικίαν, μάχεται μετά των Ελλήνων και πιθανώς να εύρη ένδοξον θάνατον.
Ευλογητός ο Θεός!
"Εις το όνομα του Κυρίου", φώναξα εκείνη τη στιγμή. Έκανα τον Σταυρό μου και πήδηξα στη βάρκα. Οι φλόγες του πυρπολικού μεταδόθηκαν στην Ναυαρχίδα που τινάχθηκε στον αέρα και παρέσυρε στον θάνατο χιλιάδες Τούρκους…" ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ: "Έχασα τον σύζυγόν μου. Ευλογητός ο Θεός! Ο πρεσβύτερος υιός μου έπεσε με τα όπλα ανά χείρας. Ευλογητός ο Θεός! Υπό το σημείον του Σταυρού θα ρεύση επίσης το αίμα μου. Ευλογητός ο Θεός!
Η Ιστορία και το μέλλον της Ελλάδος στηρίζονται πάνω σε τρεις λέξεις:
Αλλά θα νικήσωμεν, ή θα παύσωμεν μεν ζώντες, αλλά θα έχωμεν την παρήγορον ιδέαν, ότι εν τω κόσμω δεν αφήσαμεν όπισθεν ημών δούλους τους Έλληνας" ΠΑΛΑΙΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ: "Το Ελληνικόν Έθνος, αφ’ ού υπέκυψεν εις τον βάρβαρον και σκληρότατον ζυγόν της Οθωμανικής τυραννίας, υστερήθη όχι μόνον την ελευθερίαν του, αλλά και παν είδος μαθήσεως… και ήτον ενδεχόμενον να εκλείψη διόλου από το Έθνος η Ελληνική γλώσσα, εάν δεν την διέσωζεν η Εκκλησία προς ήν οφείλεται και κατά τούτο ευγνωμοσύνη. ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΠΑΤΡΙΣ." ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ:
– Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι.
" Ήταν μιά Εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς… Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου, είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν.
Παναγία μου, βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο άλογό μου και έφυγα.

Σε λίγο, μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Ας μην είναι κανείς, αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλληκάρια…
Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του.!"
"Εσύ, Κύριε, θ᾿ αναστήσης τους πεθαμένους Έλληνες, τους απογόνους αυτεινών των περίφημων ανθρώπων, οπού στόλισαν την ανθρωπότη μ᾿αρετή.

Και με την δύναμή σου και την δικαιοσύνη σου θέλεις να ξαναζωντανέψης τους πεθαμένους και η απόφασή σου η δίκια είναι να ματαειπωθή Ελλάς, να λαμπρυθή αυτείνη και η θρησκεία του Χριστού και να υπάρξουν οι τίμιοι και οι αγαθοί άνθρωποι, εκείνοι οπού ᾿περασπίζονται το δίκιον και οι ανθρωποφάγοι- ο Άδης θα τους ρουφήση και οι άνθρωποι οι τίμιοι θα τους αναθεματούν κατά τα έργα τους και οι προδότες της πατρίδος και οι αγορασμένοι - κακόν μπελά να τους δώσης..."

ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ (ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ): "Έλληνες, ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα! Σ’ αυτά τα δύο σας εξορκίζω, ή να νικήσουμε, ή να πεθάνουμε κάτω από την Σημαία του Χριστού...!!!" ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ: Πηγές κειμένων: Ορθόδοξος Φιλόθεος Μαρτυρία - Εκδόσεις “Ορθόδοξος Κυψέλη”
Τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη:
Λόγος του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στην Πνύκα:
https://www.hellenicparliament.gr/Use...

Πηγές μέρους ηχητικών κειμένων:
https://www.youtube.com/watch?v=b7oHG...

Στο βίντεο ακούγονται τα εμβατήρια:
"Σύνταγμα Μακρυγιάννη"
"Όλη η δόξα όλη η χάρη" (Εμβατήριο 25ης Μαρτίου 1821)
"Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει" ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ
Καλό Πνευματικό Αγώνα αδελφοί Χριστιανοί, υπομονή κι έχει ο Θεός...

Όλα τα βίντεο του καναλιού μας είναι ελεύθερα για αναμετάδοση.

"Ιωάννης Καποδίστριας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!