Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Με Λένε Έλληνα.... (Εξαιρετικό - ΜΗΝ τό Χάσεις)


ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ! 
ΙΕΡΗ  Α Ν Α Τ Ρ Ι Χ Ι Λ Α !  
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ
ΧΡΙΣΤΟ, Η ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ,
Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ
ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ
ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕ ΤΟ
ΠΟΛΥΒΟΛΟ.....

Μου έγραψες,
- φεύγω από την Ελλάδα γιατί δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα , βαρέθηκα , είναι τελειωμένη, ντρέπομαι που είμαι Έλληνας...
Λυπάμαι , πραγματικά που δεν μπόρεσα να σου εξηγήσω γιατί εγώ δεν φεύγω, σου είπα ότι αν φύγω εγώ από αυτή την γη, θα πεθάνω και γέλασες, με ειρωνεύτηκες μου απάντησες ότι είμαι πεθαμένη και δεν το ξέρω, ή θα πεθάνω σε μια πατρίδα πουλημένη και δεν θα μπορέσω να σώσω τίποτα από αυτή την χώρα και ότι είμαι η καμμία εδώ, να πάρω τα αγόρια μου κ να φύγω με συμβουλεψες..... 

Δεν θα σε κρίνω εγώ για την απόφαση σου αυτή είναι δικαίωμα σου. 

Ειδα μια φώτο όμως και θα την ανεβάσω μήπως σου δώσω να καταλάβεις, ο λόγος που δεν φεύγω από την πατρίδα μου είναι αυτή η φώτο, γιατί σε αυτή φαίνεται πραγματικά ότι πάλεψαν για να μου προσφέρουν και ότι παλεύω να κρατήσω για τα παιδιά μου...με ερώτησες επίσης αν το όνομα μου στο 'προφίλ' είναι πραγματικό και σου είπα ναι, όμως ξέρεις κάτι φίλε μου όχι δεν είναι πραγματικό ....

ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ.....

απο τον τοιχο Της Αλεξάνδρας - Περήφανη Ελεύθερη Ελληνίδα.


"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!