Δευτέρα 22 Αυγούστου 2022

Ἕνα ἀκόμη ἀντίο...

Ῥόμπερτ Οὐΐλιαμς φωτό)

Καθώς μᾶς ἀφήνουν, ἕνας-ἔνας, χάνονται καί οἱ πιό κοντινές μας ἐποχές... 

Θά εἶσαι γιά πάντα ἀγαπημένος καί ἀξέχαστος...

Ἀντίο...



Σάν ἕνα ὄνειρο ... 


Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρα μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να ‘ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς
Μ’ αγαπάς 

Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρα μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να ‘ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς
Μ’ αγαπάς 

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να ‘ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς

Μ’ αγαπάς


Γιά πάντα κοντά μας μέσ᾿ἀπό τ᾿ἀγαπημένα καί χιλιοτραγουδισμένα τραγούδια σου ! 

Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!