Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2022

ΑΥΤΗ Η ΨΥΧΟΥΛΑ, έχει κάτι νά μας πεί... / Β Ι Ν Τ Ε Ο

 




https://www.youtube.com/watch?v=v2wwCMwdv54&ab_channel=%CE%92%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF%CE%9F%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%AF%CE%B1%CF%82


"ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΝΟΣ ΕΜΒΡΥΟΥ" ΣΤΙΧΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ: Ροδίζει ο ήλιος το πρωί και κρύβονται τ' αστέρια στον ουρανό λαμποκοπούν κάτασπρα περιστέρια. Μοσχοβολάει γιασεμί, βασιλικός και δυόσμος μες τη δροσιά του πρωινού. Όμορφος που' ναι ο κόσμος! Μα εγώ το φως του πρωινού ποτέ μου δεν το είδα πουλιά δεν είδα να πετούν σαν έσβηναν τ' αστέρια. Δε μύρισα το γιασεμί, δεν ξέρω τον αέρα, κι ούτε λουλούδι έκοψαν τα παιδικά μου χέρια. Δεν γέλασα, δεν έπαιξα, μες στη μικρή μικρή ζωή μου και η χαρά δεν άνθισε στη ζωντανή ψυχή μου, τραγούδι τρυφερό ποτέ δε χάιδεψε τ' αυτιά μου, χέρι ποτέ δε μ' άγγιξε ν' ακούσει την καρδιά μου. Ποτέ δε με ρωτήσανε αν ήθελα κι εγώ να ζήσω, αν ήθελα την ομορφιά του κόσμου ν' αντικρύσω! Ποτέ τους δε θελήσανε ν' ακούσουν τη φωνή μου φορτίο ήμουνα γι' αυτούς, και κόψαν τη ζωή μου. Στην αγκαλιά του Πλάστη μου γέρνω απαλά να ξαποστάσω. Αυτός τραγούδια θα μου πει ώσπου να τα χορτάσω. Μάνα, πατέρας κι αδελφός, και φίλος είσαι και ζωή, ό,τι θελήσω και ποθώ, το παν για μένα είσαι Εσύ. Μόνο Εσύ με νοιάστηκες, μόνο Εσύ, Εσύ με ξέρεις, τη θλίψη μου μοιράζεσαι, στον πόνο μου υποφέρεις. Το Πνεύμα Σου με ακουμπά, κι εγώ παρηγοριέμαι στην αγκαλιά Σου Πλάστη μου γέρνω κι αποκοιμιέμαι. Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=vNVYh... Το τραγούδι μελοποιήθηκε και τραγουδήθηκε για την τηλεταινία της 4Ε «Απόφαση Ζωής». Τραγουδά η Αλεξάνδρα Σιντορεάκ. ============================== Πρόκειται για την ωραιότερη ορθόδοξη ελληνική ταινία, κοινωνική & πολύ συγκινητική ταινία με πολλά ωφέλημα διδάγματα. Περιγράφει την περιπέτεια μιας μητέρας όπου αγωνίζεται να κρατήσει στην ζωή το παιδί που κυοφορεί παρά την απάνθρωπη αντίδραση του συζύγου της, της κόρης τους και του λοιπού οικείου περιβάλλοντος. Στο διαδίκτυο υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος για την ταινία: https://www.veoh.com/watch/v70085746W... ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ THIS IS A NON-PROFIT VIDEO Καλό Πνευματικό Αγώνα αδελφοί Χριστιανοί, υπομονή κι έχει ο Θεός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!