Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Έλληνας Αρχιμανδρίτης δίνει παράδειγμα π α τ ρ ι ω τ ι σ μ ο ύ : «Να σκότωναν εμένα οι Αλβανοί – Δίνω όρκο τιμής, θα σας κυνηγήσω»!!!




Την οργή και αγανάκτηση όλων των Ελλήνων, εκφράζει ο ήρωας Αρχιμανδρίτης της Ιεράς Μητροπόλεως Ρόδου, Αθανάσιος Μισσός για την στυγνή δολοφονία του Κωνσταντίνου Κατσίφα στην Αλβανία.

Πικραμένος και συγκλονισμένος ο Αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Μισσός, έγραψε για το ζήτημα της δολοφονίας αλλά και των προκλήσεων από την αλβανική κυβέρνηση τα εξής:

Σκοτώσατε έναν Ήρωα Έλληνα. Εσείς βρωμήσατε την Ελλάδα με την παρουσία σας με λίγες εξαιρέσεις.

Είστε για μένα Ανεπιθύμητοι και από την δική μου πλευρά δίνω όρκο τιμής, όποιον γνωρίζω ή αντιλαμβάνομαι θα τον κυνηγώ στεγνά.

Δεν θα γίνω παθητικός θεατής και ακροατής των ελεηνών με καμμία δύναμη.

Είμαι Ορθόδοξος ουχί μόνο προσευχητικά αλλά και με πράξεις. 
Δεν το αναγράφει η ταυτότητα μου για το καλό, αλλά ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.

Καλύτερα να σκότωναν εμένα που δεν είμαι τίποτα, παρά ένα λεβέντη. Δεν είμαι Άγιος, ευτυχώς δεν είμαι υποκριτής και καλλιτέχνης όπως έχουμε γύρω μας και παντού ρασοφόρους άσε τους πολιτικούς, πολιτική κάνουν. Ο Θεός να μας συγχωρεί.

Εμείς μετανάστες δεν πήγαμε στην Αμερική, στην Αυστραλία και αλλού; 
Στις Κοινότητες μας δεν τιμούσαμε τις Άγιες Ημέρες τις Εθνικές Εορτές μας ; 
Πρώτη η οικογένεια μου ήταν μετανάστες.

Είχαμε αίσθηση της κάθε εορτής, δεν ήμασταν ούτε ήμαστε χαλαροί τέτοιες μέρες, ζούσαμε τις στιγμές σαν να ήτο σήμερα. Με χαρά, μας θαύμαζαν όλοι όσοι μας έβλεπαν πόσο ενωμένοι και αγαπημένοι ήμασταν και ήθελαν και αυτοί να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις μας.

Δεν ήταν με την σκανδάλη στο χέρι, κανένα σώμα ασφαλείας, αντίθετα συμμετείχαν με την παρουσία τους. Δεν θέλω χαλαρούς στην πίστη και στην πατρίδα. 
Τ
έλος.

Τον παρακολουθούσαν εδώ και πέντε χρόνια τον Κων/νο. 
Επειδή νόμιζαν ότι ξεσήκωνε τους βορειοηπειρώτες. 
Δεν τους ξεσήκωνε. 
Με όμορφο και ήρεμο τρόπο τους θύμιζε την καταγωγή τους.

Βοηθούσε για να χτιστεί το σχολείο, έτρεχε σε ό,τι του ζητούσε η δασκάλα, με δικά του χρήματα αγόραζε ελληνικές σημαίες και μοίραζε στα παιδιά.

Ποιος Έλλην πατριώτης δεν θα το έκανε αυτό ; Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να αφαιρεί ζωές. Δεν τους συγχωρώ. ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.

ΠΗΓΗ

http://scripta---manent.blogspot.com/2018/11/blog-post_0.html

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

1 σχόλιο:

  1. το ιδιο Ιερο Ορκο , δινουμε και ολοι εμεις οι Ελληνοψυχοι, στην καρδια και στην ψυχη , να μην αμφιβαλη κανεις γι αυτο , οταν ερθει η ωρα να αποδωσουμε τα του Καισαρη τω Καισαρη και τα του Θεου , τω Θεω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!