Πέμπτη 28 Απριλίου 2022

Tο ταξίδι στην… άλλη πλευρά! Συγκλονιστικές ε π ι θ α ν ά τ ι ε ς εμπειρίες ανθρώπων, που «πήγαν και ήρθαν»! – ΗΧΗΤΙΚΟ 'Focus FM'


Συγκλονιστικές μεταθανάτιες εμπειρίες ακούστηκαν  στον αέρα του 'Focus FΜ', στην εκπομπή 8-11 με τον Στέφανο Δαμιανίδη.

Άνθρωποι που βρέθηκαν οι ίδιοι σε δύσκολη κατάσταση υγείας, ή έζησαν παρόμοιες καταστάσεις από πολύ κοντά, μεταφέρουν την εμπειρία τους. 


Ιστορίες με ασθενείς που πέρασαν στην άλλη πλευρά και περιέγραψαν εικόνες με τούνελ και εκτυφλωτικό λευκό φως, συναισθήματα απόλυτης χαράς και ηρεμίας με συναντήσεις γαλήνιων μορφών ή νεκρών μελών της οικογένειάς τους.

Ανάμεσα σε εκείνους που θέλησαν να μοιραστούν την εμπειρία τους και ο συνεργάτης της εκπομπής Κώστας Ερμές, που περιέγραψε τα όσα έζησε τον Αύγουστο του 2013 όταν, καθως επέστρεφε στο σπίτι του, ένιωσε δυσφορία και έντονο πόνο στο στήθος.

“Σταμάτησα το αυτοκίνητο και αφού η κοπέλα που ήταν μαζί μου κάλεσε ασθενοφόρο, με μετέφεραν στα επειγοντα του ΑΧΕΠΑ. Μετά από εξετάσεις με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα είχα πάθει έμφραγμα. 

Δευτερόλεπτα μετά, ένιωσα να χάνομαι. 

Έπιασα το χέρι του γιατρού, του είπα ότι δεν νιώθω καλά κι εκεί, έσβησαν ολα. 

Την επόμενη στιγμή θυμάμαι τον εαυτό μου να ανοιγω τα ματια μου μέσα στη ΜΕΘ. 

Είδα το σώμα μου στο κρεββάτι του νοσοκομείου, τους γιατρούς γύρω μου και κάποιον να φωνάζει “Κάντε γρήγορα γιατί τον χάνουμε”.

Θυμάμαι ότι ήμουν σε μια κατάσταση ευφορίας και αναρωτιόμουν γιατί προσπαθούν να με σώσουν , αφού εγώ δεν ήθελα να γυρίσω πίσω. 

Όσο παρακολουθούσα, ένιωσα μια παρουσία δίπλα μου, δεν μπορουσα να δω χαρακτηριστικά προσώπου, τον άκουσα μόνο να λέει “είναι ώρα να φύγουμε’. Και αρχισαμε να ανεβαίνουμε.” 

Ο Κώστας Ερμές συνέχισε την περιγραφή της εμπειρίας του, λέγοντας πως εκεί που έφτασε, μια γαλήνια μορφή τον ενημέρωσε πως δεν ήταν η ώρα του, έτσι άνοιξε τα μάτια του στην εντατική μονάδα διασωληνωμένος και ενώ είχαν περάσει σχεδόν δύο 24ωρα.

“Η χειρουργική είναι πάντα στα άκρα της ιατρικής, εκεί που η ιατρική συναντά το θάνατο” τόνισε ο γιατρός χειρουργός Δημήτρης Γάκης. “Πολλές φορές αισθανόμουν σα Διγενής. 

Τραβούσε ο θάνατος από τη μία μεριά και εγώ τραβούσα κόντρα. 

Να ξερετε ότι ο θάνατος είναι ένας πολύ έντιμος αντίπαλος, ποτέ δε θα σε χτυπήσει πισώπλατα” συμπλήρωσε.

Ο κος Γάκης μίλησε στην εκπομπή για την πιο συγκλονιστική μεταθανάτια εμπειρία που έχει ακούσει από ασθενή του και συνέβη μετα από μία επέμβαση μεταμόσχευσης ύπατος.

“Γνωρίζουμε ότι στη φάση που αρχίζει να πηγαινει αιμα στο μόσχευμα , υπάρχει κίνδυνος ο ασθενής να πάθει ανακοπή , γι΄αυτό είναι πάντα δίπλα μας και φορτισμένος ο απινιδωτής.

Εκείνη την ημέρα όμως είχε ξεχάσει η νοσηλεύτρια να τον βάλει στην πρίζα να φορτίσει. Και ο ασθενής έπαθε ανακοπή. 

Άρχισε ο αναισθησιολόγος να φωνάζει, καρδιογράφημα και ηλεκτροεγκεφαλογράφημα, ήταν μια ίσια γραμμή, ο θάνατος ήταν αδιαμφισβήτητος.

Έσκισα το διάφραγμα έβαλα το χέρι μου μέσα και άρχισα τις μαλάξεις στην καρδιά, μέχρι να μπει σε λειτουργία ο απινιδωτής και ο άρρωστος ανένυψε”.

Αφού έμεινε στην εντατική 40 ημέρες, ο ασθενής μεταφέρθηκε σε έναν θάλαμο ενδιαμεσης νοσηλειας Μια ημέρα ζήτησε να μιλησει στον κύριο Γάκη για να του πει οτι τον θυμάται μέσα στο χειρουργείο, όταν έχει βγει από το σώμα του και τα έβλεπε όλα από πάνω.

“Μου είπε οτι πρώτη φορά με άκουσε να φωνάζω, πράγματι είχα εκνευριστεί πολύ με την υπόθεση του απινιδωτή. 

Μου είπε για το τούνελ και το φως, για την απόλυτη ηρεμία που ένιωσε ακόμα και για τη συνάντηση που είχε με ένα θείο του που είχε πεθάνει ένα χρόνο πριν και ο οποίος οτι δεν ήτα η ώρα του και ότι έπρεπε να γυρίσει πίσω”.

Η κυρία Γεωργία, ακροάτρια και φίλη του Focus Fm περιέγραψε πως βίωσε και εκείνη το “πέρασμα” στην άλλη πλευρά, όταν μπήκε το 2003 στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο για μία πολύ σοβαρή γυναικολογική επέμβαση με πολύ κακή πρόγνωση.

“Δε με είχαν για να ζήσω. αλλά με τη βοήθεια του Θεού τα κατάφερα. 

Μετα την επέμβαση άρχισα να μην καταλαβαινω τα πόδια μου. Και πονούσα υπερβολικά. 

Θυμάμαι την κοπέλλα δίπλα μου να φωνάζει τη γιατρό και σιγά- σιγά έβλεπα γιατρούς από όλο το νοσοκομείο, γύρω από το κρεβάτι μου. 

Με έβαλαν σε κάτι μηχανήματα και τους άκουσα να φωνάζουν “Τη χάνουμε, τη χάνουμε”. Άκουγα και τις διαφωνίες τους μέχρι που ένιωσα να βουλιάζω στο μαξιλάρι σαν να με είχαν ναρκώσει .

Ξαφνικά άρχισα να ανεβαίνω. 

Ήμουν περίπου μισό μέτρο πάνω από το σώμα μου και τα έβλεπα όλα από ψηλά, χωρίς να πάσχω πλέον. 

Τότε είδα έναν άντρα με λευκή μπλούζα γιατρού – μετά κατάλαβα ότι ήταν ο Άγιος Ραφαήλ – ο οποίος δε με άφηνε να σηκωθώ πιο ψηλά , με εσπρωχνε προς τα κάτω. Κοίταξα δεξιά και είδα την μορφή της Αγίας Ειρήνης”.

Μόλις η κα Γεωργία αναγνώρισε την Αγία Ειρήνη ένιωσε να επιστρέφει στο σώμα της, όπως είπε.

Και ο πατέρας Μιχαήλ είχε μια “παραξενη” εμπειρία σχετικά με θάνατο που συνέβη σε οικειο πρόσωπο, αγαπημένου του φίλου.

“Ήταν Δεκέμβριος του 2016 . Πριν κοιμηθώ ένιωθα πολύ ανήσυχος, το στομάχι μου ήταν δεμένο και το κεφάλι με πονούσε. 

Όταν μετα από αρκετή ώρα κατάφερα να κλείσω τα μάτια μου, είδα σε όνειρο τον φίλο μου στο οδοντιατρείο του να καθαρίζει τα δοντια του πατερα του. 

Ένιωσα να σηκώνομαι πάνω και να πηγαίνω πάνω από το στόμα του πατέρα του και τότε είδα μια άσπρη νεφέλη να βγαίνει από μέσα. 

Εκείνη τη στιγμή αισθάνθηκα ότι αυτός ο άνθρωπος είναι πεθαμένος. 

Όταν ξύπνησα χτύπησε το τηλέφωνο .’Ήταν ο φίλος μου, ο οποίος μου είπε ότι ο πατέρας του πέθανε. Και ότι πριν με πάρει στο τηλέφωνο, του καθάριζε τα δόντια”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!