Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

Ο (πολυπρόσωπος) Ι Α Ν Ο Σ ...

Τα παιδιά σου και την ντροπή που θα κουβαλάνε μια ζωή... δεν τα σκέφτηκες;





ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Άγκελα καλωσόρισες
στη νέα σου αποικία
κ για τα λόγια τα παλιά
μή μου κρατάς κακία.

Αλέξη μένω άφωνη
μ' αυτήν την πρόοδο σου
από το Μέρκελ go back
στο Μέρκελ να ο λαός σου.

Σ'ευχαριστώ Αγγελική
για τα καλά σου λόγια
βοήθα με όμως να μη ρθουν
τα δεξιά λαμόγια.

Μα φυσικά Αλέξη μου .
Εσύ κ ο Προκόπης
είσαστε τα στηρίγματα
της δεξιάς Ευρώπης.


Το ξέρω ρε κοπέλλα μου
αλλά μην το φωνάζεις
κ μου ξυπνάς το παρελθόν
κ λίγο μ'ανταριάζεις.

Μιά κι είπες γιά το παρελθόν
για πες μου βρε Αλέξη
Με τους παλιούς συντρόφους σου
λέτε καμμία λέξη;


ΤΗΣ ΣΥΡΙΖΕΪΚΗΣ  ΜΕΓΑΛΟ - Υ Π Ο Κ Ρ Ι Σ Ι Α Σ  & ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΤΟ ...ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ !

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2019/01/blog-post_951.html
&
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2019/01/blog-post_96.html

"Ιωάννης Καποδίστριας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!