Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Κραυγή α γ ω ν ί α ς από τον πρ. Πατριάρχη Ειρηναίο: ''Πρέπει να μεταβώ επειγόντως στην Ελλάδα''!




Ο πρ. Πατριάρχης Ιεροσολύμων Ειρηναίος υπογράφει την αίτηση...

Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης
Αίτηση προς Πάσα Αρμοδία Αρχή και το Ελληνικό Προξενείο στα Ιεροσόλυμα για έκδοση Διαβατηρίου η Ταξιδιωτικού εγγράφου, υπέγραψε εκ νέου ο πρ. Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίος.
Ο πρ. Πατριάρχης ζητά να μεταβεί άμεσα στην Ελλάδα λόγω υγείας, αλλά φαίνεται ότι βρίσκεται αντιμέτωπος με μια άνευ προηγουμένου γραφειοκρατία.

"Παρακαλώ πολύ, από 18 Ιουλίου έχω αποστείλει όλα τα σχετικά έγγραφα στο Προξενείο για να μου εκδώσετε άμεσα Διαβατήριο, με την Πατριαρχική μου ιδιότητα, προς χρήσιν μου, δια να ταξιδέψω επειγόντως στην Ελλάδα λόγω υγείας" - αναφέρει στο γράμμά του, προς το Ελληνικό Προξενείο ο πρ. Πατριάρχης Ειρηναίος.

Σε άλλο σημείο του γράμματός του, ο πρ. Πατριάρχης τονίζει ότι "κάθε περαίτερω παραμονή μου, χωρίς να υπάρχουν οι απαιτούμενες συνθήκες παρακολούθησης σε ειδικό χώρο, απειλεί σοβαρά την ζωή μου."

"Επικαλούμενος τις ειδικές περιστάσεις, και την, δια λόγους υγείας, ανωτέραν βίαν περαιτέρω παραμονής μου εις το Ισραήλ, λόγω λανθασμένης, και επικινδύνου, δια την ζωήν μου, μεταχειρίσεώς μου από την διοίκηση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων" - προσθέτει χαρακτηριστικά στο γράμμα ο πρ. Πατριάρχης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr ο πρ. Πατριάρχης νοσηλεύεται στο Γαλλικό Νοσοκομείο, όπου στο πλευρό του βρίσκεται συνεχώς η αδελφή του Μαρία και άτομα του περιβάλλοντός του.

Επίσης, σύμφωνα με τους γιατρούς η κατάσταση της υγείας του πρ. Πατριάρχη Ειρηναίου είναι σταθερή, όμως δεν έχει ξεφύγει 100% το κίνδυνο να εισαχθεί εκ νέου στην Ενταντική.

aitisi eirinaios 2
https://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/blog-post_60.html

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!