Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

Συνέχιζε να ΖΕΙΣ για τον Χ Ρ Ι Σ Τ Ο !!!

Αποτέλεσμα εικόνας για The Secrets of Jonathan Sperry

Αποτέλεσμα εικόνας για The Secrets of Jonathan Sperry






ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ: Ως συνήθως, η διαφορά μεταξύ εμφανιζόμενων προβολών στο βίντεο και πραγματικών στην ζωντανή ενημέρωση συνεχίζεται, οπότε και στο βίντεο αυτό.

Εδώ η διαφορά ξεκίνησε μέσα στη 2η ώρα δημοσίευσης. 5 ώρες μετά εμφανίζονται 657 (κολλημένες πολλή ώρα), αντί 840 στη ζωντανή ενημέρωση.

Το ΘΕΜΑ για όσους δεν το γνωρίζουν: https://www.youtube.com/watch?v=y8MoT...
============================================
Συνέχιζε να ζεις για το ΧΡΙΣΤΟ !!!
ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Επιστολή Αποστόλου Παύλου, κεφάλαιο 2, στίχος 20:

"Χριστῷ συνεσταύρωμαι· ζῶ δὲ οὐκέτι ἐγώ, ζῇ δὲ ἐν ἐμοὶ Χριστός· ὃ δὲ νῦν ζῶ ἐν σαρκί, ἐν πίστει ζῶ τῇ τοῦ υἱοῦ τοῦ Θεοῦ τοῦ ἀγαπήσαντός με καὶ παραδόντος ἑαυτὸν ὑπὲρ ἐμοῦ."

δηλαδή:
"Εγώ έχω σταυρωθεί μαζί με το Χριστό και δε ζω πλέον εγώ, ο παλαιός φυσικός άνθρωπος, αλλά ζει μέσα μου ο Χριστός. Αυτήν δε τη ζωή που ζω μέσα στο σώμα μου τώρα, τη ζω με τη Χάρη και τη δύναμη της Πίστεως στον Υιό του Θεού, ο οποίος με έχει αγαπήσει και παρέδωκε τον Εαυτό Του σε Σταυρικό θάνατο, για τη σωτηρία μου."
Το βίντεο περιλαμβάνει αποσπάσματα από την χριστιανική ταινία "Τα μυστικά του Τζόναθαν Σπέρυ" (The Secrets of Jonathan Sperry - 2008) Πηγή ταινίας με ελληνικούς υπότιτλους:
THIS IS A NON-PROFIT VIDEO
Όλα τα βίντεο παραγωγής του καναλιού μας είναι ελεύθερα για αναμετάδοση.
Καλό Πνευματικό Αγώνα αδελφοί Χριστιανοί, υπομονή κι έχει ο Θεός...

"Παπαφλέσσας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!