Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021

Ορθοπεδικός Χειρουργός ΑΡΗΣ ΜΟΥΣΙΩΝΗΣ: «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ» ! ! !

 




https://www.youtube.com/watch?v=JT4MSyTtAhw&feature=emb_rel_end&ab_channel=FocusFM103.6

Για την πρόταση του Έλληνα Πρωθυπουργού περί πιστοποιητικού εμβολιασμού μίλησε μεταξύ άλλων στον Focus FM και στον δημοσιογράφο Στέφανο Δαμιανίδη ο ορθοπεδικός/χειρουργός κ. Άρης Μουσιώνης.

«Ένα πιστοποιητικό πρέπει να είναι σε αντιστοιχία με την πραγματικότητα.

Πιστοποιώ, βεβαιώνω ότι η κατάσταση της υγείας του ασθενούς ή του φερόμενου ως ασθενή είναι καλή.

Όταν εγώ έχω ένα πιστοποιητικό αφότου εμβολιαστώ ότι έχω εμβολιαστεί, μέχρι να γίνει η δεύτερη δόση, μετά από 21 ημέρες, εγώ είμαι φορέας και μπορώ να μεταδώσω.

Άρα, το πιστοποιητικό αυτό μου δίνει την ευκαιρία να μετακινηθώ, να έρθω σε επικοινωνία με άλλους ανθρώπους, όντας φορέας. Υπάρχουν πολλές αντιφάσεις», ανέφερε.

Για το ξέσπασμα της πανδημίας είπε ότι το μόνο που δεν κάναμε ήταν να στηρίξουμε την πρωτοβάθμια φροντίδα και περίθαλψη. «Δεν συμφέρει την αγορά ο κόσμος να μην αρρωσταίνει», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Στο όνομα της υγείας, μας έχουν αρρωστήσει όλους» τόνισε ο κ. Μουσιώνης.
«Όταν ο άλλος δεν έχει το δικαίωμα να πάει στη δουλειά του γιατί του έχουν κλείσει το μαγαζί, για ποια υγεία μιλάμε;

Ο άνθρωπος αρρωσταίνει σε όλα τα επίπεδα.» ανέφερε.

2 σχόλια:

  1. Ακομη ενας ευπατριδης,που το συστημα τον εξαφανισε,γιατι αντι να ασχολειται με μιζες,εκανε χρηστη διαχειρηση οπου πηγε.Ελπιζω την ξεβαμμενη σιτροεν να την αλλαξε ή,εστω,να τνη εβαψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!