Σάββατο 9 Απριλίου 2022

«....Καί διά μητέρα εις τό εξής, θά έχω τήν Παναγίαν».



Το 1957 έστειλε μια φωτογραφία του στήν μητέρα του Ευλογία. 
Πίσω από τήν φωτογραφία, 
τήν αποχαιρετούσε επισήμως. 
«Καί διά μητέρα εις τό εξής, θα έχω τήν Παναγίαν», της είπε.



«Μαννούλα μου σέ χαιρετώ εγώ πάω νά μονάσω, Φεύγω τήν μάταιαν ζωήν, τον πλάνον, να γελάσω,

Στην μοναξιάν στήν έρημον τά νιάτα νά περάσω, Διά τήν αγάπην του Χριστού, όλα θά τά θυσιάσω.


Όλα του κόσμου τα αγαθά, σαν σκύβαλλα θα αφήσω, Να εκτελέσω την πρώτη εντολήν, τον Θεόν να αγαπήσω

Με τον σταυρόν στον Γολγοθάν, τον Ιησούν ν’ακολουθήσω, Και εις την άνω Ιερουσαλήμ, εύχομαι να σε συναντήσω.

Φεύγω απ’ την μεγάλην σου στοργήν, μαννούλα να μπορέσω Δια να ήμεθα αιώνια μαζί, τον Ιησούν, θα παρακαλέσω,

Δι΄αυτό μικρός εθέλησα τα μαύρα, δια να φορέσω, Να αφιερωθώ εις τον Χριστόν, του Θεού να αρέσω.

Και δια μητέρα εις το εξής, θα έχω την Παναγίαν, Να με φυλάξη αβλαβή, απ’ του εχθρού την πανουργίαν

Μάννα μου με κατάνυξιν, στην έρημον εδώ στην ησυχίαν Θα εύχομαι πάντα δια εσέ, και δι΄όλην την πολιτείαν».



Μοναχού Παϊσίου Φιλοθεΐτου. 
Αγ. Όρος 01-05-1957 
Αφιερούται στήν σεβαστήν μου Μητέραν.

2 σχόλια:

  1. Τέτοιες αγιασμένες και χαριτωμένες ψυχές δεν συναντάς έυκολα αλλά σπάνια. Τις πρεσβείες του να έχουμε όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!