Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Ότι μου γ δ έ ρ ν ε ι τήν ψυχή.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, παιδί, στέκεται και εξωτερικοί χώροι

Ποιός όρισε ότι τα όρια της ψυχής μου είναι τα όρια της γλώσσας μου; 

Ποιός πιστεύει ότι καθετί που βιώνω μπορώ να το περικυκλώσω με λέξεις, ρήματα, συνδέσμους και λογοτεχνικά σχήματα. 



Είναι κάποια πράγματα που ξεπερνούν σκέψεις, φαντασία και ψίθυρους. 

Όπως αυτό. 

Ένας μικρός που ούρλιαζε κλαίγοντας. 

Έτρεχε αδικαιολόγητα παράξενα προς τα πάνω μου. 

Έπιασε το ράσο παραπατώντας και κρεμάστηκε με δύναμη. 

Ηρέμησε. 

Χαμογέλασε. 

Και τότε είδα. 

Είδα! 

Εκ γενετής δίχως πέλματα. 

Να τρέχει γι εμένα. 

Ή μάλλον να τρέχει για το ράσο. 

Γι αυτό που ποτέ δεν έτρεξα, ώντας αρτιμελής. 

Να ηρεμεί και να χαίρεται με την παρουσία του άγνωστου. 

Να φωνάζει ως πρόσωπο του Ευαγγελίου το σώσε με.

Θεέ μου, πόσα ακόμα να δουν δύο μάτια χωικά;

 Μπορεί να είναι εικόνα άτομο, παιδί και εξωτερικοί χώροι 

Ιεραποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

http://trelogiannis.blogspot.com/2022/05/blog-post_583.html

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!