Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

O Κanye West στήν δημοφιλή εκπομπή του Tucker Carlson> Είμαι YΠΕΡ του D. Trump, KATA των α μ β λ ώ σ ε ω ν, πιστεύω στόν ΘΕΟ καί τό σύνθημα 'White Lives Matter' στό πουκάμισό μου, δηλώνει τό προφανές!


Οι Δημοκρατικοί και τα ΜΜΕ που τους στηρίζουν, στα κάγκελλα μετά τήν συνέντευξή του!

Τα σπάει η συνέντευξη του Κanye West στόν τηλεοπτικό παρουσιαστή Tucker Carlson.


Ο Kanye West, ο οποίος έχει εμπλακεί σε διαμάχες αυτή την εβδομάδα, αφού φόρεσε ένα μπλουζάκι “White Lives Matter” στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, μίλησε στο Tucker Carlson Tonight, όπου έπλεξε το εγκώμιο του Trump, εμφανίστηκε κατά των αμβλώσεων, μίλησε για το πως η σχέση της πρώην συζύγου του με τους Clinton επηρέαζε την ελευθερία έκφρασής του και είπε και άλλα πολλά με αποτέλεσμα να γίνει στόχος των αριστερών ΜΜΕ που στηρίζουν τον Biden και τους Δημοκρατικούς.

Η απάντηση στο γιατί έγραψα “οι λευκές ζωές έχουν σημασία” στο πουκάμισο είναι επειδή έτσι είναι. Είναι το προφανές πράγμα”, είπε ο West.

«Νόμιζα ότι το πουκάμισο ήταν ένα αστείο πουκάμισο», είπε. «Νόμιζα ότι η ιδέα να το φορέσω ήταν αστεία».

Είπε ότι συζήτησε την αμφιλεγόμενη ένδυση με τον μπαμπά του, ο οποίος είπε ότι ήταν πρώην μέλος του Κόμματος των Μαύρων Πάνθηρων. Ο West είπε ότι ο πατέρας του σημείωσε ότι ήταν απλώς ένας «Μαύρος που δηλώνει το προφανές».

Κατά τη διάρκεια των εκλογών του 2016, ο ράπερ εθεάθη τακτικά να φοράει το κόκκινο καπέλο “Make America Great Again” που σχετίζεται με τον Τραμπ. Νωρίς στη συνέντευξη της Πέμπτης, ο West είπε στον Carlson ότι το αξεσουάρ υπέρ του Trump τον έκανε στόχο.

«Οι λεγόμενοι φίλοι μου, μου είπαν, αν έλεγα ότι μου αρέσει ο Trump ότι η καριέρα μου θα τελείωνε, ότι η ζωή μου θα τελείωνε», είπε. «Είπαν πράγματα όπως: «Σκοτώνονται άνθρωποι επειδή φορούν ένα τέτοιο καπέλο.» Απείλησαν τη ζωή μου. Βασικά είπαν ότι θα με σκότωναν επειδή φορούσα το καπέλο».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο West μίλησε για τη Kardashianκαι και τους δεσμούς της με την οικογένεια Clinton. Υποστήριξε ότι «δεν ήξερε πόσο κοντά ήταν η γυναίκα μου με τους Clinton», αναφερόμενος προφανώς στον Bill και τη Hillary Clinton. Στη συνέχεια, ο Carlson ρώτησε αν ο ράπερ ένιωθε πίεση από τη σύζυγό του και τις πολιτικές της σχέσεις.

«Ναι, υπήρξε χειραγώγηση», είπε. «Το να μην πω ότι μου αρέσει ο Trump ήταν μια μορφή χειραγώγησης».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο West μίλησε για τον Θεό.

-Ο Θεός έχει μια εντολή. 

Ο διάβολος είναι στο χάος. 

Ακόμη κι όταν εσύ δεν πιστεύεις σ΄αυτόν, εκείνος νοιάζεται για σένα…

Όσο για τις αμβλώσεις>

“Δεν με ενδιαφέρουν οι απαντήσεις των ανθρώπων», είπε ο West. “Με ενδιαφέρει το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερα μαύρα μωρά που αποβάλλονται από ό,τι γεννιούνται στη Νέα Υόρκη. Σε αυτό το σημείο, ότι το 50 τοις εκατό των μαύρων θανάτων στην Αμερική είναι αμβλώσεις…”

«Είναι μια γενοκτονία της μαύρης φυλής», είπε. 

“Θέλουν να μας σκοτώσουν με όποιον τρόπο μπορούν. 

Το Planned Parenthood φτιάχτηκε από τη Margaret Sanger”, είπε, η οποία ήταν ευγενίστρια και συνεργαζόταν με το 'KKK'. 

Πιστεύει ότι οι μαύροι στις ΗΠΑ έχουν εμμονή με το να είναι μια φυλή και αντ’ αυτού θα πρέπει να βλέπουν τον εαυτό τους ως λαό. 

Μίλησε για το πώς ο πατέρας του, μεγαλώνοντας, ήταν κυρίως μεταξύ των λευκών ανθρώπων, και ότι ως εκ τούτου ήταν απ’ έξω, αλλά όταν κατέληξε σε ένα μαύρο κολλέγιο, ήταν και εκεί έξω, επειδή ήταν πολύ λευκός.

«Πότε άρχισες να νιώθεις έτσι;» ερώτησε ο Carlson. 

«Πότε άρχισες να το συνειδητοποιείς αυτό;»


“Ένιωσα πραγματικά αυτή την ανάγκη να εκφραστώ όταν ο Trump ήταν υποψήφιος για το αξίωμα και μου άρεσε. 

Κάθε άτομο στο Χόλλιγουντ, από την πρώην γυναίκα μου μέχρι την πεθερά μου τον μάνατζέρ μου εκείνη την εποχή, τους λεγόμενους φίλους μου,  μού είπαν αν έλεγα ότι μου αρέσει ο Trump, ότι η καρριέρα μου θα τελειώσει, ότι η ζωή μου θα τελείωνε.

kourdistoportocali.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!