Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

Ἐμεῖς καί Χριστούγεννα θά κάνουμε καί θά πλημμυρίσουμε τήν Ἑλλάδα μέ ἀφίσες κατά τῶν ἐκτρώσεων! Καταλάβατε;




Οἱ «ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ» ἔλαβαν ἀπόψε τὸ ἀκόλουθο μήνυμα:

«Σας στέλνω αυτό το άρθρο, γιατί θα αξιοποιηθεί και δεν θα χαθεί.

Ένα πανέμορφο, δυνατό μήνυμα για τα νέα ζευγάρια να μη διστάζουν και να μη φοβούνται τίποτε στην δημιουργία μιας οικογένειας, αν πιστεύουν στον Θεό, και που ταιριάζει με τον αγώνα, που δίνετε κατά των εκτρώσεων.

Αν θέλετε, ως σύγκριση, βάλτε και την κατάπτυστη αφίσα, που κάποιο μέλος της ομάδας στο viber φωτογράφησε σε κάποιο δρόμο, που εμπαίζει τα θεία, τις Χριστιανικές γιορτές και την ζωή του αγέννητου, λέγοντας ότι αυτά τα Χριστούγεννα θα πάει να κάνει έκτρωση.

Ευχαριστώ για τον χρόνο!»
Β.Ζ.

Μετάφρασις στὰ Ἑλληνικά: Blümlifee

«Θεραπεύθηκα γιατί δεν δολοφόνησα το παιδί μου»: Έγκυος μητέρα με καρκίνο στρέφεται στον Θεό και θεραπεύεται ως εκ θαύματος

«Θεραπεύτηκα από τον Θεό… Η θεραπεία ήταν μια θαυματουργή θεραπεία».

της LOUISE CHAMBERS

10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Μια μητέρα που διαγνώστηκε με καρκίνο (https://www.theepochtimes.com/t-cancer) μέσα σε λίγες εβδομάδες αφότου ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος (https://www.theepochtimes.com/t-pregnant) στο τέταρτο παιδί της πήρε μια γρήγορη, σταθερή απόφαση: η ζωή του μωρού θα ήταν πρώτη, ανεξάρτητα από το τι θα συνέβαινε. Δύο χρόνια μετά, η ιστορία της πίστης, της πεποίθησης και της επιβίωσης μιλά από μόνη της.

Η πιστή καθολική Jessica Hanna και ο σύζυγός της, Lamar Hanna, και οι δύο 39 ετών, είναι φαρμακοποιοί που ζουν στο Ντητρόιτ του Μίσιγκαν. Η Jessica, Λιβανέζικης καταγωγής, και ο Lamar, ο οποίος έχει καταγωγή από Ιράκ και την Καραϊβική, γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στο Οντάριο του Καναδά και γνωρίστηκαν σπουδάζοντας φαρμακευτική στο Wayne State University του Ντήτρόιτ. Πάντα ήθελαν μια μεγάλη οικογένεια και είναι περήφανοι γονείς τεσσάρων παιδιών κάτω των 7 ετών: τον Christopher, την Mary, τον Joseph και τον Thomas.

«Έχω πολύ παραδοσιακές απόψεις», είπε η Jessica στους Epoch Times. «Κανείς ανακαλύπτει ότι ΟΙ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Οι άνθρωποι κοροϊδεύουν αυτούς τους γονείς που έχουν δέκα παιδιά και λένε, «Ω, είσαι τρελλός» ή «Η ζωή σου θα είναι δύσκολη», αλλά αυτοί είναι ΟΙ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ που ξέρω».

Η Jessica γέννησε το τρίτο της παιδί το 2019. Ήλπιζε για τέταρτο παιδί και έμεινε έγκυος τον επόμενο χρόνο. Μετά ήρθε η καταστροφική της διάγνωση με καρκίνο, αλλά η ΕΚΤΡΩΣΗ (https://www.theepochtimes.com/t-abortion) ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ.

«ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, Η ΖΩΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ», είπε. «ΔΕΝ ΛΥΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΡΑΥΜΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΡΑΥΜΑ. Η ΑΜΒΛΩΣΗ είναι άλλο ένα ΤΡΑΥΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΥΛΩΣΗ».


(φωτό: Η Jessica με τον σύζυγό της, Lamar, μετά τη θεραπεία για τον καρκίνο. Αποκαλεί τον σύζυγό της τον «απόλυτο βράχο» και οδηγό της. (Ευγενική προσφορά της Jessica Hanna ) )



(φωτό: Η Jessica με το βρέφος τον μικρό Thomas την ημέρα της βάπτισής του. Η ΜΗΤΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ότι της έχει δοθεί ένα «ΘΑΥΜΑ και ένα ΔΩΡΟ από τον ΘΕΟ». (Ευγενική προσφορά της Jessica Hanna )

«ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΜΕ [ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ]»

Τον Δεκέμβριο του 2020, η Jessica, η οποία ήταν έγκυος εκείνη την εποχή, επανεξετάστηκε για ένα καλοήθες λακκάκι στο στήθος της. Επιβεβαιώθηκε ότι ήταν καρκινικό. Είχε διηθητικό λοβιακό καρκίνωμα στην 14η εβδομάδα της εγκυμοσύνης. Προετοιμάστηκε για το τι θα έλεγαν οι γιατροί της.

«Ανέκαθεν ΗΜΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, και φυσικά ΕΧΩ την ΠΙΣΤΗ μου, οπότε ήξερα ότι θα άκουγα για «άμβλωση» κάποια στιγμή», είπε. «Πάντα έλεγα στον εαυτό μου, σε κάθε ραντεβού, «ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ».

Ζώντας στον Καναδά εκείνη την εποχή, η Jessica μίλησε εξ αποστάσεως με έναν ογκολόγο στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο οποίος της είπε ότι ο όγκος ήταν πιθανότατα «πολύ μικρός», μόλις ένα εκατοστό σε διάμετρο και δεν θα χρειαζόταν τίποτα περισσότερο από μια απλή χειρουργική επέμβαση. Το μωρό της Jessica θα ήταν μια χαρά.

Ωστόσο, κατά το πρώτο της ραντεβού με έναν Καναδό χειρουργό, η Jessica ΒΙΩΣΕ ΤΗΝ «ΠΡΩΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΕΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ» και συνειδητοποίησε ότι αντιμετώπιζε μια δύσκολη μάχη. Ο χειρουργός ήθελε να χειρουργήσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ τη ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΘΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ της Jessica, σε περίπτωση που ξεκινήσει τον τοκετό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σε περισσότερες από 24 εβδομάδες κύησης.

Η Jessica θυμήθηκε τα λόγια του χειρουργού της: «Δεν είναι ΚΑΛΥΤΕΡΑ να έχεις ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΜΩΡΟ παρά ένα μωρό στη ΜΕΘ με επιπλοκές, ενώ κάνεις θεραπεία για τον καρκίνο;»

Έμεινε κατάπληκτη. «Δεν πήγα σε αυτήν ως χειρουργός μου», είπε. «Δεν μπαίνουμε και σκοτώνουμε σκόπιμα το παιδί για να θεραπεύσουμε τον καρκίνο μου, απλά θεραπεύουμε τον καρκίνο μου.»



(φωτό: Η Jessica κατά τη διάρκεια της θεραπείας της για τον καρκίνο. (Ευγενική προσφορά της Jessica Hanna ) )

Υποχρεωμένη στον Θεό να μοιραστεί την ιστορία του καρκίνου κατά την εγκυμοσύνη της στο Διαδίκτυο, η Jessica ξεκίνησε μια σελίδα στο Instagram, Blessed By Cancer (https://www.instagram.com/blessed_by_cancer/). Μια follower, επίσης έγκυος που μάχεται με τον καρκίνο, επικοινώνησε για να συστήσει έναν χειρουργό με έδρα το Μίσιγκαν. Ο γιατρός τηλεφώνησε στην Jessica μέσα σε λίγες μέρες.

Η Jessica θυμάται: «Μου είπε: «Μερικές φορές ο τύπος καρκίνου που έχεις είναι πολύ μεγαλύτερος από ό,τι φαίνεται στην απεικόνιση. Θα ήθελα να σου κάνω πλήρη μαστεκτομή, όχι ογκεκτομή, και θα σε πάρω το συντομότερο δυνατό». Σκέφτηκα, εντάξει, αυτή ακούγεται σαν να σέβεται τη ζωή του μωρού».

Συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, η Jessica πέρασε τα σύνορα στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια του κλεισίματος των συνόρων που σχετίζονταν με τον COVID, οπλισμένη με τίτλους ιδιοκτησίας του Μίσιγκαν του Lamar και χαρτιά ιατρικής ασφάλισης. «Έπρεπε να ικετεύσω τον συνοριοφύλακα. Χρειάστηκαν περίπου 10-15 λεπτά, αλλά μας άφησε να περάσουμε», είπε.

Στη συνέχεια, επισκεπτόμενη έναν άλλο υγειονομικό ιατρό υψηλού κινδύνου την ημέρα πριν από το χειρουργείο της, η Jessica αναγκάστηκε να κάνει ακόμη μια συζήτηση για την άμβλωση.

«Περνάει μέσα, ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, απλώς κάθεται και λέει: «Πριν πούμε ο,τιδήποτε, απλά ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ», χωρίς να μου δώσει καμμία πληροφορία», είπε η Jessica. «Που να ήξερε ότι είμαι φαρμακοποιός. Έκανα ήδη την έρευνά μου… αρχίζει να χάνει τα λόγια του σαν να είναι νευρικός.

«Ήταν τρομερό που το έκανε αυτό ενώ βρισκόμουν τόσο κοντά στο χειρουργείο και βομβαρδιζόμουν με συναισθήματα και πράγματα στο μυαλό μου. Ήξερα όμως να τον απομακρύνω από την ιατρική μου ομάδα αμέσως».

«ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ (https://www.theepochtimes.com/t-baby) ΜΟΥ»

Στις 8 Ιανουαρίου 2021, ο όγκος της Jessica αφαιρέθηκε. Μόλις ξύπνησε από το χειρουργείο, ισχυρίζεται ότι «τα πράγματα έγιναν στραβά». Άκουσε τις νοσοκόμες να μιλούν για την αφαίρεση όλων των λεμφαδένων κάτω από το μπράτσο της και ήξερε ότι ο καρκίνος είχε εξαπλωθεί.

Ο χειρουργός πήγε τον Lamar σε ένα ιδιωτικό δωμάτιο για να του μεταφέρει τα δύσκολα νέα: «Πρέπει να προετοιμαστείς, γιατί είναι πολύ πιθανό να είναι στο τέταρτο στάδιο και τερματικό».

Μέρες αργότερα, οι αναφορές παθολογίας επιβεβαίωσαν τα χειρότερα. Ο όγκος ενός εκατοστού της Jessica είχε στην πραγματικότητα διάμετρο 13 εκατοστών και 43 από τους 43 λεμφαδένες είχαν βρεθεί θετικοί για καρκίνο.

Στην Jessica δεν είπαν να αποβάλει το μωρό της, αλλά την προειδοποίησαν ότι εάν δεν το τερμάτιζε, οι γιατροί δεν θα μπορούσαν να κάνουν την ακτινογραφία που απαιτείται για να εντοπίσουν πού είχε εξαπλωθεί ο καρκίνος.

Η Jessica είπε: «Είπαν: "Αν δεν τερματίσεις, τότε απλώς θα κάνουμε χημειοθεραπεία, θα προσευχηθούμε και θα ελπίζουμε για το καλύτερο". Αλλά μου είπαν ότι η χημειοθεραπεία δεν επρόκειτο να θεραπεύσει τον καρκίνο μου.

«Η απόφασή μου ήταν, νούμερο ένα, ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ… ΠΟΤΕ δεν χρειάστηκε καν να το σκεφτώ. Το δεύτερο ήταν, εντάξει, κάνω τη χημειοθεραπεία ή πέφτω στο σπαθί για το μωρό μου; Ήμουν έτοιμη να πέσω στο σπαθί για το μωρό μου. Αλλά δόξα τω Θεώ είχα το διδακτορικό μου στη φαρμακευτική».

Η έρευνα της Jessica την είχε διαφωτίσει στο γεγονός ότι «ορισμένες χημειοθεραπείες» είναι ασφαλείς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επέλεξε τη θεραπεία, συλλογιζόμενη: «Ακόμη και αν αποδειχθεί ότι είμαι στο τέταρτο και τερματικό στάδιο, ξέρω ότι το μωρό μου θα είναι υγιές και οι άνθρωποι θα δουν ότι μπορείτε να κάνετε χημειοθεραπεία, να κάνετε το μωρό σας και να μην χρειαστεί να το τερματίσετε."

ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΘΑΥΜΑ

Η Jessica γέννησε το τέταρτο παιδί της, τον Τόμας, στις 30 Μαΐου 2021, μετά από τέσσερις γύρους χημειοθεραπείας. Με τη μεγάλη οικογένεια των ονείρων της να εκπληρώνεται, η Jessica συνέχισε τη θεραπεία της για τον καρκίνο.

«Ήμουν τόσο χαρούμενη», θυμάται. «Έχω πάει πολύ καλά στη χημειοθεραπεία, στην πραγματικότητα τόσο καλά που οι άνθρωποι σοκαρίστηκαν όταν έμαθαν ότι έκανα χημειοθεραπεία. Έμοιαζα καλύτερα από ό,τι είχα φανεί ποτέ στη ζωή μου. Είχα ενέργεια, ένοιωθα υπέροχα, δεν έκανα εμετό ούτε μια φορά… Το αποδίδω στη διατροφή μου, στην πίστη μου και πιθανώς στην εγκυμοσύνη».


(φωτό: Η Jessica με το μωρό Thomas. (Ευγενική προσφορά της Jessica Hanna ) )

Η Jessica κρατήθηκε για 16 γύρους χημειοθεραπείας, με την προϋπόθεση ότι εάν οι γιατροί εντόπιζαν καρκίνο στα μακρινά της όργανα, θα πήγαιναν σε θεραπεία στο τέλος της ζωής της και στοχευμένη θεραπεία. Αλλά ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΓΕΝΝΗΤΙΚΕΣ ΣΑΡΩΣΕΙΣ της, συμπεριλαμβανομένης της μαγνητικής τομογραφίας εγκεφάλου, σπονδυλικής στήλης και θώρακα, επανήλθαν ΚΑΘΑΡΕΣ.

«Οι ΓΙΑΤΡΟΙ έμειναν ΑΝΑΥΔΟΙ», είπε η Jessica. «Ο ογκολόγος μου είπε «Είσαι εξαιρετικά τυχερή» και με αποκάλεσε «ΖΩΝΤΑΝΟ ΘΑΥΜΑ». Ο χειρουργός μου είπε: «Δεν περίμενα καν να καθίσεις σε αυτή την καρέκλα».

Το πρόγραμμα θεραπείας της Jessica, που κρίθηκε «θεραπεύσιμο», άλλαξε σε δέκα επιπλέον γύρους χημειοθεραπείας και 30 γύρους ακτινοβολίας. Σήμερα, είναι ένα χρόνο σε ύφεση από τον καρκίνο και προσεύχεται καθημερινά στον Θεό να αποτρέψει την επιστροφή του καρκίνου.

«ΠΩΣ γιατρεύτηκα; ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΙΣΤΗ», είπε η Jessica. «ΓΙΑΤΡΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΓΙΑΤΡΕΥΤΗΚΑ ΜΗ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. Μου δόθηκε ένα θαύμα και ένα δώρο από τον Θεό. Η θεραπεία ήταν μια θαυματουργική θεραπεία.

«Νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να το κάνει αυτό γιατί ο Θεός, φυσιολογικά, μας κάνει έτσι ώστε τα συναισθήματά μας να συνδέονται με την υγεία μας. ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ μου και το έβγαζα έξω, αν το αφαιρούσα άκρο προς άκρο από τη μήτρα μου προτού θεραπεύσω τον καρκίνο μου, θα είχα τόσο ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ που ΔΕΝ νομίζω ότι ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ».

ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟ

Ο αγώνας για το αγέννητο μωρό της μέσω της μάχης με τον καρκίνο δεν ήταν η πρώτη φορά που η Jessica άντλησε δύναμη από την πίστη. Μετά τον γάμο της με τον Lamar το 2014, ο Lamar αρρώστησε ξαφνικά και βαριά με αυτοάνοση αντίδραση και μεταφέρθηκε με αεροπλάνο στο νοσοκομείο Victoria στο Λονδίνο, στο Οντάριο. Πέρασε 23 ημέρες στη ΜΕΘ και τελικά ανάρρωσε, ενάντια στις πιθανότητες.

Η Jessica ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.

«Αυτό με δίδαξε ότι χρειαζόμουν πραγματικά να επιστρέψω στην πίστη μου», είπε η Jessica. «Όταν ήμουν νεώτερη ήμουν πολύ, πολύ κοντά στον Θεό… στα χρόνια του κολλεγίου μου απομακρύνθηκα κάπως, αλλά ποτέ δεν εγκατέλειψα την πίστη μου.

«Την ημέρα που [ο σύζυγός μου] πήρε τελικά εξιτήριο, θυμάμαι ότι ο γιατρός του με σταμάτησε στην πόρτα και μου είπε: «ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΣΟΥ ΘΑ ΥΠΟΤΡΟΠΙΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ. Επειδή η πίστη μου ήταν τόσο δυνατή σε εκείνο το σημείο, καταλήξαμε πράγματι να μείνουμε έγκυος δύο μήνες αργότερα και δεν αρρώστησε ποτέ ξανά. ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ 100 τοις εκατό στην ΠΛΗΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον ΘΕΟ».

Όταν οι ρόλοι τους αντιστράφηκαν, ο Lamar έγινε ο βράχος της Jessica, ενισχυμένος από μια ουράνια φωνή που του ήρθε κατά την διάρκεια της Λειτουργίας: "εμπιστεύσου το σχέδιο του Θεού".

Η Jessica είπε: «Έχω αυτή την πολύ παραδοσιακή αίσθηση του συζύγου μου ως οδηγό μου. Υποτάχτηκα και του επέτρεψα να με οδηγήσει και να με καθοδηγήσει, όπως μας λέει η Βίβλος, και κάθε απόφαση που έπαιρνε κατέληγε να μας παρέχει δεκαπλάσια… χωρίς αυτόν, δεν ξέρω αν θα είχα επιβιώσει από τον καρκίνο».

Μια χαρούμενη, πιστή μαμά τεσσάρων παιδιών σε ύφεση, η πεποίθηση της Jessica υπέρ της ζωής είναι πιο δυνατή από ποτέ.

«Πήρα το θαύμα μου γιατί πορεύομαι με πίστη», είπε, «πορεύομαι με ευτυχία και προστάτεψα την υγεία μου μέσω των συναισθημάτων μου».

Υ/Γ: Οἱ «ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ» θὰ δημοσιεύσουν προσεχῶς τὶς ἀφίσες τους σὲ ἐκτυπώσιμη μορφή, γιὰ ἐλεύθερη χρῆσι ἀπὸ κάθε ἐνδιαφερόμενο!

6 σχόλια:

  1. Για όσους θέλουν να πάνε στην αιώνια και ατελεύτητη κόλαση, "παρέα" με τους ανθρωποκτόνους δαίμονες, χωρίς να υπάρχει καμία αμφιβολία:

    Συνεχίστε να κάνετε και να προπαγανδίζετε τις εκτρώσεις, αλλά μετά (προσοχή!) να ΜΗΝ μετανοήσετε ειλικρινά μπροστά στον αληθινό Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἔτσι ἀκριβῶς!
    Μετὰ τὴν ἀπομάκρυνσιν ἐκ τοῦ ταμείου, οὐδὲν λάθος ἀναγνωρίζεται, δυστυχῆ ἀνθυπανθρωπάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AYTH ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ, ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ, ΑΝ Η ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΕΚΤΡΩΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΛΛΑΓΕ ΑΦΙΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Εχω καρκίνο 4ου βαθμου, και μετά από 5 συνεδρίες με ραδιο-θεραπεία και 2 ημέρες χημειοθεραπία... ήθελαν να με πάνε σε τμήμα Covid με το ζορι και δραπετευσα. Τώρα είμαι μονο στα χερια του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Χριστός και η Παναγία μαζί σας κυρία Αρβανιτίδη!

      Διαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!