Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Καλημέρα Χριστέ μου , είμαι ο Συμεών... [ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ!]


Αποτέλεσμα εικόνας για ΙΗΣΟΥΣ

Σχετική εικόνα




Δημοσιεύτηκε στις 8 Φεβρουαρίου του 2019



Πραγματικό περιστατικό....
Το 1922 ήρθε από την Μικρασία με τους πρόσφυγες ένα ορφανό Ελληνόπουλο, ονόματι Συμεών. ...
Περνούσε όμως κάθε μέρα το πρωΐ από το ναό του αγίου Σπυρίδωνος, έμπαινε μέσα, στεκόταν μπροστά στο τέμπλο , έβγαζε το καπελάκι του και έλεγε: «Καλημέρα Χριστέ μου, είμαι ο Συμεών. Βοήθησέ με να βγάλω το ψωμάκι μου».
Το βράδυ που τελείωνε την δουλειά του ξαναπερνούσε από την Εκκλησία, πήγαινε μπροστά στο τέμπλο και έλεγε: «Καλησπέρα Χριστέ μου, ο Συμεών είμαι. Σ’ ευχαριστώ που με βοήθησες και σήμερα».
Και έτσι περνούσαν τα χρόνια του ευλογημένου Συμεών.

"Π α π α φ λ έ σ σ α ς"

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!