Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Απ’ την οπτική γωνία του δικού μου «κρούσματος»



Σε κάθε περίπτωση μπορείς να σιωπήσεις σαν να μην συμβαίνει τίποτα, να ακολουθήσεις την άποψη «Δεν βαριέσαι, εμείς θα σώσουμε τον κόσμο;» και να μη μιλήσεις. Ωστόσο, για ακόμη μία Τετάρτη, αυτή της 13 Ιανουαρίου 2021, οι άνθρωποι, που πουλούν στην Λαϊκή, για να ζήσουν, εμποδίσθηκαν να το κάνουν, οι άνθρωποι, που έχουν καταστήματα εμποδίζονται να βγουν και να κάνουν μεροκάματο. Μάλιστα, όλο αυτό το τερατώδες γίνεται για τους περισσότερους από τον Οκτώβριο του 2020, με έναν άσπονδο-δολοφονικό εγκλεισμό και έχουμε φτάσει να είναι προχωρημένος Ιανουάριος του 2021!!!

   Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να μη μιλήσεις και να σιωπήσεις, αυτό, που λέγεται όμως συνείδηση σε ελέγχει και σου λέει, μίλα, τί περιμένεις; Το λοιπόν, αγαπητοί φίλοι, όσοι έχετε την διάθεση να ακούσετε, θα σας εξομολογηθώ πως απ’ όταν μας έκλεισαν την πρώτη φορά –Άνοιξη του 2020, μου έτυχε να περάσω από περιστατικά, που στην πορεία βρέθηκαν θετικά στον ιό, αλλά κατάφερνα και ξέφευγα του ελέγχου της λεγόμενης ιχνηλάτησης κι αυτό πάνω από μία φορές (είμαι εργαζόμενη σε νοσοκομείο αναφοράς του ιού).

Θέλω παρενθετικά να καταθέσω εδώ, πως υπεραμύνομαι του ότι υγιείς δεν τους φιμώνεις, δεν τους μαντρώνεις, δεν τους υποβάλλεις σε οιανδήποτε διεργασία π.χ. σκάλισμα ρινοφάρυγγα, στοματοφάρυγγά τους.

Τετάρτη 9-12-2020 μου ανακοινώθηκε πως στα πλαίσια ιχνηλάτησης για περιστατικό που είχε δώσει θετικό τεστ ιού και από το οποίο είχα περάσει κι εγώ, θα έπρεπε να προσερχόμουν και να μου γινόταν τεστ ελέγχου του ιού. Σημειώνω εδώ, πως δεν παρουσίαζα κανένα σύμπτωμα ιδίως εκ του αναπνευστικού, ήμουν υγιής, ακριβώς όπως ήμουν πάντα. Συνέταξα έγγραφο στο οποίο σημείωνα πως δεν είχα κανένα απολύτως σύμπτωμα, πως αν εμφάνιζα το παραμικρό θα προσερχόμουν η ίδια για διερεύνηση, πως δεν επιθυμούσα να μου γίνει σκάλισμα ρινοφάρυγγα, στοματοφάρυγγα και πως ήθελα να υπογραφεί, πως εφ' όσον μου επιβαλλόταν τελικά η εκτέλεση του τεστ, εάν προέκυπτε το παραμικρό κακό απ’ την διενέργειά του σ’ εμένα, να μου διασφαλιζόταν αποκατάσταση-αποζημίωση.

Το τεστ μου έγινε τελικά, και γρήγορο και μοριακό, το αποτέλεσμα στο γρήγορο ήταν αρνητικό, το αποτέλεσμα στο μοριακό μου ανακοινώθηκε 12-12-2020 τηλεφωνικά (δεν είδα κάτι) και ήταν θετικό. Όταν έγινε η ανακοίνωση θετικότητας του τεστ δεν είχα κάποιο σύμπτωμα. Απ’ το βράδυ και την επόμενη εμφάνισα ένα συνάχι -θα το ονομάσω έτσι, πολύ ήπιο και ασήμαντο. Έχω περάσει χειρότερα και σκληρότερα κρυολογήματα όπως και ο καθείς, αυτό ήταν ένα πταίσμα, ένα τίποτα!!! Στις 21-12-2020 κλήθηκα να περάσω νέο έλεγχο με τεστ που μου έγινε 22-12-2020 και το αποτέλεσμα του οποίου (αρνητικό) μου ανακοινώθηκε 23-12-2020.

   Είναι καλό στο σημείο αυτό να σημειωθούν και τα εξής:

- Το πώς θα έκανα ή όχι την τήρηση όρων εγκλεισμού στην οικία μου, αφέθηκε σ’ εμένα και μόνο να το πράξω (αν ήταν κάτι το πολύ άσχημο, δεν θα με επιτηρούσαν αυστηρά;).

-Στην οικία μου διαμένω με μέλος οικογενείας μου που φέρει προβλήματα που το τοποθετούν σ’ εκείνα τα άτομα, που θεωρούμε ευαίσθητα, ευάλωτα (αν ήταν κάτι το πολύ άσχημο όλο αυτό που κυκλοφόρησαν, δεν θα’πρεπε να…).

- Αρχικά, όταν μου ανακοίνωσαν πως έπρεπε να κάνω τεστ είπα πως αν έβγαινε θετικό θα το έψαχνα περισσότερο (δεν πιστεύω στην αξιοπιστία όλων αυτών που γίνονται και επί πλέον ερωτώ, είναι αλήθεια πως κινούνται δικαστικοί αγώνες εναντίον της αξιοπιστίας των τεστ και της εξ αιτίας τους καταστροφής οικονομίας, κοινωνίας;). Μετά όμως είπα όχι, γιατί να’μπαινα σε τέτοιες διαδικασίες, για μένα όλο αυτό ήταν δώρο μάλιστα απ’ τον Άγιο Σπυρίδωνα (12-12-2020 μου ανακοινώθηκε πως έπρεπε να παύσω να κυκλοφορώ, άρα και να πηγαίνω στην εργασία!), δεδομένου πως θα είχα ένα πακέτο άδειας στις εορτές και είναι γνωστό πως οι άδειες είχαν ανασταλεί αλλά και κάτι ακόμη, εξ αιτίας όλου αυτού θα γλύτωνα και την τυχόν επιβολή εμβολιασμού (είμαι κατά κάθε παραβίασης-καταπάτησης της ατομικής και προσωπικής μου ελευθερίας και της διενέργειας πειραμάτων πάνω μου), αφού θα θεωρούμουν κρούσμα κι ως εκ τούτου δεν θα πιεζόμουν για εκτέλεσή του. Τι γίνεται όμως μ’ όλους εκείνους που στον ιδιωτικό τομέα βιοπαλεύουν; Μπορούν να νοιώθουν και να περνούν όπως ένοιωσα και πέρασα εγώ;

   Θέλω όμως στο σημείο αυτό σαν πολίτης, που αγωνιά για το όλο κακό που γύρω μας γίνεται να κάνω και τις κάτωθι ερωτήσεις:

- Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη της καταστροφής, που επήλθε στην οικονομία, στην κοινωνία;

– Ποιος θα τιμωρηθεί για την φτωχοποίηση συμπολιτών μας και την αύξηση της ανεργίας, προσθήκη νέων-πολλών ανέργων στους ήδη υπάρχοντες πολλούς;

- Ποιος θα φορτωθεί την ευθύνη αυτοκτονιών τόσων και τόσων σε απόγνωση ευρισκόμενων συμπολιτών μας;

- Ποιος θα αποκαταστήσει την τιμή μας σ’όλους εκείνους, που αύριο θα μας φτύνουνε για όσα παρανοϊκά και μωρά αποδεχτήκαμε κι εφαρμόσαμε;

   Κλείνοντας για μια ακόμη θα πω, πως είμαι με όλους εκείνους που υποστηρίζουν-πιστεύουν πως όλο αυτό γίνεται για να φτωχοποιηθεί-εξαθλιωθεί ο λαός και να δουλοποιηθεί!!! Πως ενώ μας έχουν κλεισμένους και φιμωμένους, διενεργούν εις βάρος μας εγκλήματα εσχάτης προδοσίας, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας όλοι εκείνοι, που νοιάζονται να γίνουν πλουσιότεροι πατώντας αδιάφορα και επί πτωμάτων!!! Και στο σημείο αυτό θυμίζω πως δεν πάψαν να φέρνουν λαθροεισβολείς, δεν πάψαν να καταστρέφουν βουνά, Δάση, παραγωγικές μας γαίες, βιοποικιλότητα με τέρατα Α.Π.Ε., δεν πάψαν να προωθούν την κατάρρευση του ενεργειακού μας κολοσσού κι ενόσω μας έχουν σε αυστηρό εγκλεισμό!!! Δεν ξεχνούμε πως στην Δυτ. Μακεδονία ξεκίνησε και ο πρώτος και ο δεύτερος εγκλεισμός, μάλιστα σήμερα μαθαίνουμε πως λαθεμένες τεχνικές διεργασίες-διαδικασίες οδήγησαν ίσως στον δεύτερο απόλυτα αυστηρό-της καταστροφής μας εγκλεισμό!!! Όμως αν όχι όλοι, οι περισσότεροι γνωρίζουν-αντιλαμβάνονται πως ο εγκλεισμός αυτός έγινε για να παραλύσει ο κόσμος εδώ και καμμία αντίσταση, αντίδραση να μην κάμει στο φονικό, που ξεκίνησε με το κλείσιμο της Δ.Ε.Η. και την επέλαση των τεράτων των Α.Π.Ε., αλλά κι αν ακόμη θα μπορούσε να κάμει κάτι-κάποια αντίσταση, ο εγκλεισμός να τον αποτρέψει!!!

   Χριστέ μου, μόνη ελπίδα μας έμεινες εσύ, ακύρωσε τα σχέδια των άθλιων προδοτών, προστάτεψε την Ελλάδα και τους Έλληνες, προστάτεψε τους Ανθρώπους και την Ανθρωπότητα!!! Παρακαλώ όλους σας, κάντε αυτήν την παραπάνω πρόταση μία συνεχόμενη σας Προσευχή.

14-12-2020

Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις εναγωνίως

 

   Αλήθεια υπάρχει κάποιος που μπορεί και δύναται στις παρακάτω ερωτήσεις να απαντήσει; Αν ναι, ας το κάνει και σύντομα:

- Τα τεστ που διενεργούνται για τον κορωνοϊό είναι αξιόπιστα ή απάτη; Δεν ξεχνάμε πως βάση αυτών γίνονται οι αυστηροί εγκλεισμοί!!!

- Υπάρχουν μολυσμένα τεστ που κατά την διενέργεια τους μολύνουν πληθυσμό;

- Γιατί έναν υγιή πρέπει να του σκαλίζεις ρινοφάρυγγα, στοματοφάρυγγα με διενέργεια τεστ; Έχουμε ακούσει την θεωρία πως έτσι  θα εντοπίσεις υγιής μικροβιοφορείς, όμως αυτοί δεν μεταδίδουν το ακούσαμε πολλές φορές.

- Τι εννοούν όταν λεν πως με τεστ γίνεται συγκομιδή γενετικού υλικού;

- Γιατί απαγορεύουν κυνήγι, ψάρεμα;

- Γιατί επιβάλλουν μάσκες σε υπαίθριους χώρους, στην φύση;

- Ποιος θα σταματήσει την σχιζοφρένεια που επέβαλαν;

- Γιατί από Δυτική Μακεδονία ξεκίνησε ο εγκλεισμός και τις δύο φορές; Ισχύει πως δεν θέλαν την παραμικρή αντίδραση στο σατανικό τους σχέδιο καταστροφής της ΔΕΗ;

- Είναι η πείνα, η δίψα, το ξεπάγιασμα, τα δηλητήρια μαζί και οι κεραίες 5G τα κύρια αίτια των ασθενειών που μάλιστα η φτωχοποίηση τα προκαλεί;

- Όσο μας έχουν σε εγκλεισμούς και φιμώσεις είναι αλήθεια πως επιταχύνουν την φτωχοποίησή μας;

- Είναι αλήθεια πως τα σύνορα μας δεν έπαψαν να είναι διάτρητα και συνεχώς εισβάλλουν λαθραία αλλόδοξοι και αλλόπιστοι από χώρες κατά βάσην από όπου και ξεκίνησε η κορωνοασθένεια;

- Όλοι αυτοί που εισβάλλουν απ'τα σύνορα λαθραία με εξασθενημένη θεωρητικά την άμυνα τους είναι αλήθεια πως αντί να νοσούν αντιθέτως είναι γόνιμοι και οι μόνοι που παρουσιάζουν στην Ελλάδα γεννήσεις;  

- Με τις Λιτανείες πάντα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί σταματούσαν τις πανδημίες και τα κακά!!! Τί απέγινε αυτό το σημαντικό μας όπλο; Πότε θα ενεργοποιηθεί;

- Μέχρι τέτοιο καιρό πέρυσι είναι αλήθεια πως δεν απαγορευόταν το βήξιμο, το φτέρνισμα! Και φέτος τί έγινε, ποινικοποιήθηκε και διώκεται η αναπνοή των Ελλήνων;

- Ποιός θα μας σώσει απ' την σάρα, την μάρα και το κακό συναπάντημα;


Μ.Χ.

1 σχόλιο:

  1. στο τελευταιο ερωτημα, και κατ επεκταση στα υπολοιπα, υπαρχει απαντηση...
    ο Antichrist Superstar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!