Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

Ειρήνη μέ ειρήνη, έχει διαφορά...

 



Ειρήνη με ειρήνη έχει διαφορά. 

Υπάρχει τεράστια διαφορά, από την ειρήνη που δίνει ο Θεός.
Έτσι κάποτε προσευχόμενος, αισθάνθηκα ένα πράγμα, που δεν μπορεί να το έκφρασει κανείς.


Εκεί που προσευχόμουν, ακούω ξαφνικά μία βοή. 

Οι αισθήσεις μου κόπηκαν και άνοιξε μέσα στην καρδιά μου μία ειρήνη, σε ανέκφραστο βαθμό. 

Δεν μπορούσα να κουνηθώ. 

Μία ανέκφραστη γλυκύτητα, γαλήνη και ειρήνη.

Δεν περιγράφεται, αισθανόμουν παράδεισο μέσα μου.

Αυτό ίσως κράτησε μια ώρα και κατόπιν υποχώρησε. 

Κάτι όμως έμεινε μέσα μου. 

Και έκτοτε ό,τι και αν συνέβαινε, οποιαδήποτε ταραχή, πειρασμός, η ειρήνη μέσα μου δεν έφευγε.

Όταν έφυγε εκείνη η μεγάλη και ανέκφραστη ειρήνη έκλαιγα και φώναζα:

«Τι ήτανε αυτό; 
Θεέ μου αυτή ήταν η ειρήνη που έδωσες στους Αγίους Αποστόλους;» 

Δεν μπορούσα να βαστάξω, έκλαιγα».

Γέροντας Χαράλαμπος Διονυσιάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!