Τρίτη 4 Ιουλίου 2023

O εγγονός του Ρόμπερτ Ντέ Νίρο, πέθανε ΞΑΦΝΙΚΑ (...) στά 19 του μόλις!!!

 

Robert De Niro’s Grandson Dies Suddenly at 19...




Ο Leandro De Niro Rodriguez, εγγονός του σταρ του Χόλλυγουντ Robert De Niro, πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μόλις 19 ετών.

Ο Leandro ήταν γιος της υιοθετημένης κόρης του De Niro, Drena και του καλλιτέχνη Carlos Rodriguez.




Ο έφηβος ακολουθούσε τα βήματα του παππού του ως ηθοποιός και εμφανίστηκε στην ταινία του 2018 "A Star is Born" (https://www.imdb.com/title/tt1517451/).

Τα τραγικά νέα αποκάλυψε η Drena, η οποία απέτισε φόρο τιμής στον αείμνηστο γιο της σε μια εγκάρδια ανάρτηση στο Instagram τη Δευτέρα.

Η Drena μοιράστηκε μια φωτογραφία του γιου της και μια οδυνηρή λεζάντα στην οποία δήλωσε: «Μακάρι η αγάπη και μόνο να μπορούσε να σε είχε σώσει».



Η ανάρτηση άρχιζε: «Όμορφε γλυκέ μου άγγελε.

«Σε αγάπησα πέρα από τα λόγια ή περιγραφές από τη στιγμή που σε αισθάνθηκα στην κοιλιά μου.

«Ήσουν η χαρά μου, η καρδιά μου και όλα όσα ήταν πάντα αγνά και αληθινά στη ζωή μου.

«Μακάρι να ήμουν μαζί σου τώρα. Μακάρι να ήμουν μαζί σου».

Η Drena συνέχισε: «Δεν ξέρω πώς να ζήσω χωρίς εσένα, αλλά θα προσπαθήσω να συνεχίσω και να διαδώσω την αγάπη και το φως που τόσο με έκανες να νοιώσω ως η μαμά σου.

«Σε αγαπούσαν και σε εκτιμούσαν τόσο βαθιά και μακάρι η αγάπη αυτή από μόνη της να μπορούσε να σε σώσει.

«Λυπάμαι πολύ μωρό μου, λυπάμαι τόσο πολύ @carlosmare.

«Αναπαύσου εν ειρήνη και αιώνιο παράδεισο αγαπημένο μου αγόρι».



Αμέσως πλημμύρισε με μηνύματα συλλυπητηρίων, με έναν φίλο να σχολιάζει: «Drena μην μου πεις ότι είναι αλήθεια, πες μου ότι αστειεύεσαι γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Leo δεν είναι πια μαζί μας.

«Είναι τόσο φρικτά τα νέα για να τα χωνέψεις.

«Drena, η καρδιά μου είναι μαζί σου και με τον Carlos και τους αγαπημένους σου – σ' αγαπώ»

Η Drena απάντησε: «Ξέρω ότι εξακολουθώ να ελπίζω ότι αυτός είναι ένας εφιάλτης και θα ξυπνήσω αύριο».

Η Victoria Gotti, κόρη του (διαβόητου) αφεντικού της μαφίας John Gotti, σχολίασε ότι ήταν «συντετριμμένη» και δεν είχε «λόγια» μετά το θάνατο του Leandro.



Έγραψε για τον Leandro: «Ήσουν ένα τόσο παιχνιδιάρικο, όμορφο, φιλικό και καταπληκτικό νεαρό αγόρι που μεγάλωσε και έγινε ένας καταπληκτικός νεαρός άνδρας!

«Είθε να αναπαυθείς αγαπημένο μου αγόρι και ήμουν τόσο ευλογημένη που μοιράστηκα την Ημέρα των Ευχαριστιών μαζί σου -- ένας τόσο λαμπρός, έξυπνος και καλός νεαρός άνδρας.

«Μια νεαρή ζωή κόπηκε πάρα πολύ σύντομα».

Η ηθοποιός Rosie Perez Brooklyn έγραψε: «Σοκαρισμένη! Λυπάμαι πολύ!

«Είμαστε όλοι εδώ για εσάς !! Σ' αγαπώ πάρα πολύ!»

Ο σκηνοθέτης και παραγωγός Lee Daniels έγραψε: «Drena, είθε ο Θεός να σας κρατήσει στην αγκαλιά του».

Ο πατέρας του Leandro, Carlos δεν απέτισε δημόσιο φόρο τιμής στον αείμνηστο γιο του, αλλά μοιράστηκε μια εικόνα ενός μαύρου τετραγώνου στη σελίδα του στο Instagram χωρίς λεζάντα.



Ο επίδοξος ηθοποιός και σκηνοθέτης Leandro ακολούθησε τα βήματα της καρριέρας της μητέρας και του παππού του, αποκτώντας μικρούς ρόλους στο "A Star Is Born" και στο "Cabaret Maxime" του 2018 και στο "The Collection" του 2005.

Η μητέρα του Drena υιοθετήθηκε από τον De Niro και πήρε το επώνυμό του, αφού ο ηθοποιός παντρεύτηκε τη μητέρα της, Diahnne Abbott, το 1976.

Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο δεν έχει σχολιάσει δημόσια τον θάνατο του εγγονού του...

Καμμία αιτία θανάτου, ή άλλες λεπτομέρειες δεν έχουν δημοσιοποιηθεί....

ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ

https://slaynews.com/news/robert-de-niro-grandson-dies-suddenly-19/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!