Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

'Σόκ'! Αστυνομικός έμεινε στα ...κρατητήρια 3 ημέρες και μετά βγήκε σε διαθεσιμότητα! Έπειτα απο "καταγγελία" ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥ !!! (Τήν ΕΘΑΨΑΝ ΠΑΝΤΟΥ την είδηση εξυπακούεται!)

Σχετική εικόνα

(ΚΑΙ  Ο Ρ Γ Η   ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!)
Η 100% ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ καταγγελία που θα διαβάσετε κατωτέρω, αναρτήθηκε από τον πρόεδρο των Ειδικών Φρουρών της Αστυνομίας Βασίλειο Ντούμα, στην σελίδα του στο 'Facebook' :
Σχετική εικόνα

"Καλημέρα πρόεδρέ μου,

Τήν Παρασκευή περί ώρα 10.30΄ έλεγξα τρίκυκλο με οδηγό Πακιστανό επί της οδού Θουκυδίδου στην Αργυρούπολη.
Συγκεκριμένα του ζήτησα να μου δείξει το δίπλωμα και αφού είχε, τον άφησα και αποχώρησε απο το σημείο.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΜΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ  ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

Περί ώρα 16.00΄ κατήγγειλε στήν Τροχαία Καλλιθέας, ότι του ζήτησα χρήματα για να μήν τον γράψω και ότι μου έδωσε 20 ευρώ!

Εγώ υπηρετώ στην .............. Μέ κάλεσε το εσωτερικών υποθέσεων φυσικά και αρνήθηκα και με πήγανε κανονικά ανακριτή το Σάββατο το πρωΐ.

Έκατσα 3 ημέρες στο κρατητήριο της ΓΑΔΑ και σήμερα πήγα στον ανακριτή και αφέθηκα ελεύθερος, μέχρι την δικάσιμο και σε διαθεσιμότητα..,

Πρώτον γιατί ο Πακιστανός έκανε τέτοια καταγγελία μετά από 5 ώρες;
Ενώ έχω γράψει πάρα πολλούς  με τρίκυκλο για διπλώματα κ.λ.π. πιθανόν μου στήσανε παγίδα για να δρούνε ανενόχλητοι στα νότια προάστια.

Άν όντως ήταν έτσι, γιατί δεν ενημέρωσε άμεσα το '100' και δεν πήγε στην Τροχαία Ελληνικού, που ήταν πλησίον του σημείου ελέγχου;
Χθές κατέθεσε ότι δήθεν του είπα γιατί δεν φόραγε κράνος σε τρίκυκλο κλειστού τύπου, έχει πέσει σε πολλές αντιφάσεις.

Πρίν απο 6 μήνες, είχα απειλητικό τηλεφώνημα για την ζωή μου και την οικογένειά μου. Άρα γε ποιοί κρύβονται πίσω απο όλο αυτό; Το αδύνατο σημείο μου είναι ότι ενεργώ ελέγχους μόνος μου, λόγω ελλείψεως άλλων δικύκλων...

Και τέλος θα έστηνα την καρριέρα μου και την οικογένειά μου στον τοίχο για 20 ευρώ;
Όλα αυτά συνέβησαν απλά σας τα στέλνω τώρα γιατί δεν είχα τηλέφωνο. Ευχαριστώ πολύ και καλό σας βράδυ.
Παρακαλώ όπως γίνει γνωστό το θέμα για να προστατευθούν όλοι οι συνάδελφοι που ενεργούν μόνοι τους αστυνομικούς ελέγχους, χωρίς κάποιον συνάδελφο μαζί τους για μάρτυρα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ"

Άν δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα, στην Ελλάδα κάνουν 'κουμάντο' οι αλλοδαποί που για χάρη των ...δικαιωμάτων τους όλα τα δικαιώματα των ιθαγενών έρχονται τελευταία και καταϊδρωμένα!

[Πηγή:Εφημ.'Στόχος', φ.14/08/2018]

=======================

...Μέ άλλα λόγια, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, πολλοί παραβατικοί αλλοδαποί είτε λαθροεισβολείς, είτε άλλοι, εμφανίζονται μετά απο περίεργα και αναπόδεικτα συμβάντα και "καταγγελίες" τους εις βάρος αστυνομικών, άλλοτε με νομικούς συμβούλους και άλλοτε μαζί με μέλη Μ.Κ.Ο. που τους "ΔΑΣΚΑΛΕΥΟΥΝ" τί να πούνε και πώς, ώστε να "τυλίγουν σε μία κόλλα χαρτί" και να την πληρώνουν τα όργανα της Τάξεως.

Μέ την ΣΚΟΠΙΜΗ και απαράδεκτη ανοχή  (και όχι μόνον) της (όποιας) λαθρολάγνας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου του Αλλοδαπού πολίτου...

"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!