Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

ΣΗΚΩΣΕ τόν ΣΤΑΥΡΟ σου!

Τι μέγεθος είχε ο Σταυρός του Χριστού μας και πως ανακαλύφθηκε ...

"Εί τις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τόν σταυρόν αυτού και ακολουθήτω μοι" (Ματθαίου, 16, 24).

Σηκώνω τόν σταυρό μου σημαίνει : Τά δέχομαι καί τά υπομένω όλα αγόγγυστα. 
Όσα κι άν μου συμβούν στήν ζωή μου. Δυσάρεστα, λυπηρά, πικρά, κοπιαστικά, καταθλιπτικά. 

Σηκώνω τόν σταυρό μου σημαίνει: 
Έχω χρέος νά σηκώνω όχι μόνο τούς σταυρούς πού μου προκαλούν οι άλλοι, ή μου στέλνει η πρόνοια του Θεού, αλλά καί τούς σταυρούς που προκαλώ ό ίδιος στόν εαυτό μου. 

(Άγιος Ιννοκέντιος, Μητροπολίτης Μόσχας)

Ορθόδοξος Συναξαριστής :: Όσιος Ιννοκέντιος Βενιάμινωφ ...
----------------------------------

ΠΡΙΝ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙΣ, ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΑ, ΤΟΝ ΕΞΕΤΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΣΟΦΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΕΛΕΓΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΘΕΡΜΑΝΕ ΣΤΗΝ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΖΥΓΙΣΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΡΓΙΚΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙΑ, ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΒΑΡΥΤΕΡΟΣ ΑΠ' ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ.

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΙΘΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΣΟΥ. 

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ!

ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΟΛΓΟΘΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως: Ο Σταυρός του Χριστού θείο σύμβολο ...

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!